• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny GS – Paketöppning delüxe

Var tvungen att läsa trådenstarten igen. Var inte säker på om jag hade drömt eller om det var så att du skaffat ett ex.
Visst var det så, stort grattis igen i alla fall!
Så är det i allra högsta grad :)
IMG_20161225_115258_538.jpg

Fantastiskt, och det här har jag missat! Gratulerar till en mycket fin klocka så här i efterhand och tack för en intressant paketöppning som inte gjorde en mindre sugen på GS direkt :)

Stort grattis! Ett mästerverk utan tvekan!

Det tråkiga (i mitt tycke) är att hela urverket är gömt bakom en mycket fint dekorerad 4/4 bakplatta.

En gång hade jag ägt en Spring Drive Chrinograph. Ett fantastiskt ur som hade ett urverk på 50 sten. Då undrade jag om alla sten var funktionella... Urverket i den här klockan har 56!! Wow!

_9190087.JPG

Det blir en liten bump av den här tråden efter att jag såg klockan i "vad har du på dig idag"-tråden, och tänkte att "nä, den där kan ju inte stämma".

Stort grattis till en av de häftigaste klockorna som gjorts!

Hur har jag kunnat missa denna!!?? :banghead:
Den överlägset bästa jag sett på 'KS' hitintills! :hungry: Lite sent. Men tack för en intressant paketöppning. Samt ett stort
HURRA!!! :)

Tillbaka
Topp