• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny GS – Paketöppning delüxe

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Otroligt fint, bra som vanligt. Imponeras utav din kunskap och nördighet! Kanske inspiration nog att skaffa mig en GS?!
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
20161109_080956_001.jpg
Magisk tavla. Stort grattis!
 

FatboySlin

Breitling
Wow.. vilken klocka! Det perfekta utseendet. Tack för bilderna!
Rätt stor dock, en effekt av det stora urverket antar jag - eller efterfrågar rika japaner stora klockor? Hur stora var de tidigare spring drive-verken, någon som vet?
 

JeanL

Friends of KS
Den här tråden om en sådan fantastisk klocka får ju inte falla i glömska, så jag bumpar den.
Innan varje rättning av lottoraden så svävar mina drömmar iväg om inköp av den här klockan.
@Molle Finns det möjlighet att få se fler bilder på klockan i action?
 

Snårtas

Rolex
Grym paketöppning och högkvalitativt inlägg. Jag loggar inte in så ofta numera men detta var väldigt trevlig läsning. Stort grattis!
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Var tvungen att läsa trådenstarten igen. Var inte säker på om jag hade drömt eller om det var så att du skaffat ett ex.
Visst var det så, stort grattis igen i alla fall!
 
Topp