Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkomen, härlig samling! Var kommer förresten Dr Watch-lådan ifrån, kommer någon av klockorna från Bernt?Ny, här. GMT Master köpte ny 1992 på drottningatan efter fullgjord juristutbildning 16400kr. Hamilton 14k köpte av österikaren på roslagsgatan för 15 år sedan. Reverso Duo bytte till mig den i monaco en skitful bvulgari +plus pengar. Raymond Weil fick i 18års present manuell pappa köpte den i Zurich för ca 35 år sedan. Sista köpet roseguld rolex från 1964 mitt födelseår.samlar inte direkt men kan nörda in på vissa modeller. Har ett stort Mc intresse samlar lite udda offroad av äldre modell. Kul att vara här och ta del av allas bidrag.
Takk for det bra aktivitet på forumet her. Og mange flotte klokker!Välkommen! Trevliga klockor!
Köpte min Roseguld där slarvat lite när jag satte klockorna i boxarnaVälkomen, härlig samling! Var kommer förresten Dr Watch-lådan ifrån, kommer någon av klockorna från Bernt?
Välkommen! Kan vi få en bild på emergencyn? Riktig cool klocka som man sällan serDet har väl blivit dags för mig att kliva fram ur skuggorna efter månader av lusläsande på forumet.
Philip heter jag i alla fall!
Jag har varit medlem på forumet en längre tid och har aldrig tagit mig orken till att faktiskt presentera mig.
Mitt klockintresse har jag nog ärvt av min pappa som har haft en del klockor genom åren som jag har fått låna titt som tätt!
Jag har personligen varit för snål och haft för lite pengar för att skaffa mig en trevlig klocka, men alla växer väl upp och skaffar sig ett jobb tillslut. Jag har nyligen gått och införskaffat mig en Breitling Emergency som jag är mycket nöjd med!
Klockan är min tickande kompanjon när jag reser runt och har många ensamma nätter i och med jobbet!
Tack för mig!
Välkommen! Kan vi få en bild på emergencyn? Riktig cool klocka som man sällan ser
Snyggt!Det är klart jag bjuder på några bilder, dessutom med turning torso i bakgrunden!
Välkommen! Vintage Seamadter lät ju intressant. Kolla gärna i lådorna och tjonga upp ett par bilder på den.Hej det är Mannis!
Efter mer än ett år av garderobsläsning så är det dags att komma ut.
Har väl inte så mkt att skryta med, min dagliga klocka är en portofino och så har jag nån vintage seamaster som ligger och skräpar. Tänkte styra upp samlingen inom kort
Tut tut!
Tackar, det jävliga är att jag inte vet var den är... Så fort jag hittar den kommer den uppVälkommen! Vintage Seamadter lät ju intressant. Kolla gärna i lådorna och tjonga upp ett par bilder på den.
Hej allihopa!
Kände att det var hög tid för mig att faktiskt registrera ett konto och (förhoppningsvis) skriva lite inlägg också!
Har under det senaste året byggt upp en stor fascination kring klockor och det tog inte allt för lång tid innan jag började besöka klocksnack - först köp&sälj primärt, men nu besöker jag väl nästan samtliga underforum regelbundet!
Har i dagsläget inte köpt min första klocka då jag inte riktigt vet vad jag vill ha och vad syftet egentligen är, dock är jag just nu barnsligt förtjust i Tag Heuers Carrera, så förhoppningsvis blir det ett köp inom kort..
På återseende!
Klasvegas
Kolla om denna kan vara något?
https://klocksnack.se/threads/heuer-carrera-1964-re-edition.47864/#post-1180090
Hallå KS
Har besökt KS relativt regelbundet sista tiden, dock har jag surfat runt bland annonser och fina trådar inkognito.
Kände att det var dags att skapa konto och presentera mig. Klockintresse har funnits ett tag och har några Glycine hemma, bifogar några gamla iPhone-bilder på de jag bär mest. Som vanligt är man väl alltid sugen på nya saker och mitt sikte är för tillfället inställt på en trevlig kostymklocka, just nu betyder det en DJ. Får försöka posta lite så man kan lägga in en WTB
I alla fall, hej och tack för ett trevligt forum!
Riktigt fin den där! Välkommen hit!Hej! tänkte presentera mig lite
Linus här ganska ny här på forumet, som sagt heter Linus är bara 16 år gammal lite ovanligt kanske inom klockvärlden men har insätt att klockor är riktigt intressant sitter jätte ofta och läser om klockor. Tror att jag har ärvt mitt stora klockintresse av min morfar då han och övrig släkt har suttit och snackat mycket om klockor då har jag suttit och lyssnat så för ett år sedan tillbaka så ville jag köpa min första riktiga klocka så jag har suttit tusen tals timmar och googlat och letat först var jag sugen på en seiko snzf17 men ja ändra mig och köpte mig en Certina DS 2 Precidrive Gent Chrono köpte mig den för 2 månader sen. Riktigt nöjd med den faktiskt! börjar sakta men säkert med klockorna är ju bara som sagt 16 år kändes bra att börja med en Certina nästa tror ja blir en TAG Heuer gillar dom as mycket.
Ja här är en början av mig kommer mycket mer såklart!
Här är lite bilder på den
ha det så bra alla klockälskare
Mvh Linus
Ny, här. GMT Master köpte ny 1992 på drottningatan efter fullgjord juristutbildning 16400kr. Hamilton 14k köpte av österikaren på roslagsgatan för 15 år sedan. Reverso Duo bytte till mig den i monaco en skitful bvulgari +plus pengar. Raymond Weil fick i 18års present manuell pappa köpte den i Zurich för ca 35 år sedan. Sista köpet roseguld rolex från 1964 mitt födelseår.samlar inte direkt men kan nörda in på vissa modeller. Har ett stort Mc intresse samlar lite udda offroad av äldre modell. Kul att vara här och ta del av allas bidrag.