seiko nutti nutti
Basic
Testa presentationstråden. Den ligger typ högst upp i trådlistan, svår att missa. Dela även med dig av din kunskap i Seikotråden.
Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa presentationstråden. Den ligger typ högst upp i trådlistan, svår att missa. Dela även med dig av din kunskap i Seikotråden.
Välkommen!
Hej jag vill bara presentera mig som en klocknörd inom seiko helst grand seiko men dom gör helt underbara urverk inhouse och även industriellt
Mitt kall namn här på tråden är seiko nutti nutti heter Mattias i vanliga fall. 30 år och kan det jag behöver veta om klockor. har tre klockor från Seko en 2 Seiko astron gps solar en av dom är sast007g
Senaste köpet är en grand seiko sbga001 med champagne tavla som bilden visar
Vilket sorts verk vill du ha för då blir det lättare att ge dig råd. quarts eller aoutomatisktVilken modell i prisklass 5-10k skulle du rekommendera och varför?
nu när jag börjar lära mig sidan så är det lättare. Men en fråga vad för urverk du är ute efter quarts eller aoutomatiskt?Vilken modell i prisklass 5-10k skulle du rekommendera och varför?
Vilken modell i prisklass 5-10k skulle du rekommendera och varför?
Ja du verkar ju ha full koll på alla funktioner nu.nu när jag börjar lära mig sidan så är det lättare. Men en fråga vad för urverk du är ute efter quarts eller aoutomatiskt?
Seiko sarb065 är ett bra aoutomatiskt seiko som ligger runt 5 -7 lax om man inte har kontakter även en snygg silver tavlanu när jag börjar lära mig sidan så är det lättare. Men en fråga vad för urverk du är ute efter quarts eller aoutomatiskt?
Ja det tod sin lilla stund. Tack!Ja du verkar ju ha full koll på alla funktioner nu.
Stunden tod för att jag precis har lär mig sidan. Men ett helt underbar forumJa det tod sin lilla stund. Tack!
Överreklamerat inte nu men jag är på g ;-)Ja du verkar ju ha full koll på alla funktioner nu.
Överreklamerat inte nu men jag är på g ;-)
Överreklamerat inte nu men jag är på g ;-)
man får så många notiser att man ska lägga in en presentation på rätt sätt så denna får duga. Tack för ditt härliga inläggHahahaha välkommen hit! Du verkar vara en härlig prick med nästan alla knivar i lådan alltid roligt med någon som är påläst. Snygg GS, surfa lugnt!
Tack för nu orkar jag inte förklara om mig själv längre heheman får så många notiser att man ska lägga in en presentation på rätt sätt så denna får duga. Tack för ditt härliga inlägg
Jag tror de flesta är klart nöjd med de tre presentationer du bjudit på hittills. Ut i forumet och upptäck nya trådar nu!man får så många notiser att man ska lägga in en presentation på rätt sätt så denna får duga.
Håller på för fullt. tack!Jag tror de flesta är klart nöjd med de tre presentationer du bjudit på hittills. Ut i forumet och upptäck nya trådar nu!
Jaja, då får vi förbereda oss på att det rasslar i notislådan.Jag tror de flesta är klart nöjd med de tre presentationer du bjudit på hittills. Ut i forumet och upptäck nya trådar nu!
Haha det kan du skriva uppJaja, då får vi förbereda oss på att det rasslar i notislådan.
Snygg bild!Jag är ny här! Kul att hitta hit! Roligt med så mycket kunskap samlat på ett och samma ställe. Ser fram emot massa fin läsning!
Jag postar en bild!