• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hej jag vill bara presentera mig som en klocknörd inom seiko helst grand seiko men dom gör helt underbara urverk inhouse och även industriellt
Mitt kall namn här på tråden är seiko nutti nutti heter Mattias i vanliga fall. 30 år och kan det jag behöver veta om klockor. har tre klockor från Seko en 2 Seiko astron gps solar en av dom är sast007g
Senaste köpet är en grand seiko sbga001 med champagne tavla som bilden visar
 
Senast ändrad:
Hej jag vill bara presentera mig som en klocknörd inom seiko helst grand seiko men dom gör helt underbara urverk inhouse och även industriellt
Mitt kall namn här på tråden är seiko nutti nutti heter Mattias i vanliga fall. 30 år och kan det jag behöver veta om klockor. har tre klockor från Seko en 2 Seiko astron gps solar en av dom är sast007g
Senaste köpet är en grand seiko sbga001 med champagne tavla som bilden visar
1454348013273.jpg
1454348013273.jpg
 
Tjenare alla glada klock fantaster
Mitt namn här är (seiko nutti nutti) men heter Mattias kan det mesta om seiko klockor och även industriellt som inhouse
30 år gammal och klockor och familj är mitt liv efter jobbet hehe. Köpte en ny grand seiko sbga001 och är stående nöjd
Mvh nutti nutti
 

Bilagor

  • 1454348013273.jpg
    1454348013273.jpg
    69.9 KB · Visningar: 36

Påsen

Omega
Hej , är ny här och nybörjare inom Klockarvägen . Var en kompis som berättade om denna sidan , eller blev medlem igår efter jag sett en klocka som såldes på sälj sidan ;), det blev en Orient Ray :rolleyes: . Lägger upp några bilder på de klockor jag samlat upp :bag:
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    109.5 KB · Visningar: 53
  • image.jpeg
    image.jpeg
    112.3 KB · Visningar: 52
  • image.jpeg
    image.jpeg
    59.7 KB · Visningar: 50
  • image.jpeg
    image.jpeg
    93.3 KB · Visningar: 54

Hälle

Breitling
Oj ,

Det gick snabbt!
Är det äkta klockor du sälja? Ha läst att du handla aven med replika och att ni skaffa falska äkthetsintyg?
Vill absolut vara säkert när jag köpa klockan.
 

Watchmania84

Cartier
Hehe ne säljer inga kopior. Köpte en klocka där den lämnades in hos urmakaren för kontroll och han sa att allt var ok med klockan. Men visa sig att den var ihop plockat.
 

Watchmania84

Cartier
Har berättat min historia. Kolla mina omdömen på tradera. Har köpt 1 klocka och den visa sig vara fejk min avsikt har inte varit att lura någon. Du är välkommen om intresse finns tack:)
 
Topp