Delsbo, denna metropolJapp
Alltsom oftast med denna på armen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Delsbo, denna metropolJapp
Homage till Strindberg
Delsbo, denna metropol
Japp
Bara rena rama sanningen, rock on min vänStort tack!
Hur sjutton listade du ut det?Men är du den jag tror, som cyklar förbi mitt hus tänligen ofta?
Konstant wristspotting på förbipasserande!Hur sjutton listade du ut det?
Välkommen @Bogatir
Välkommen!(Nu tror jag att jag lyckades? Skrev det här i början på vecken. För några blir det här en repris.)
Hej alla på Klocksnack!
Thommy Waern, heter jag. Har försökt att presentera mig på önskad plats, men har ej lyckats med det, hoppas på överseende ifrån er rutinerade ks:are.
Har varit fascinerad utav klockor sedan tidiga tonåren. Men det är inte förrän nu som jag har börjat odla mitt/detta intresse på allvar (eller förstadiet till allvar). Jag är med andra ord en vetgirig novis på området.
Men er pod är ju en fyrbåk i mörkret - så min kunskapsnivå kommer förhoppningsvis, sakta men säkert och undan för undan att höjas.
/Thommy Waern
Nyfiken på denna händelse. Ska hålla ögon öppna för den tråden. Välkommen och släng gärna upp bild på blocketklockantjena!
Namnet var Johan och varit intresserad av klockor i några år nu. Bor i Göteborg lite utanför och jobbar i Borås. Köpte min första klocka för något år sedan av en kille på blocket. Tänkte dra upp en tråd lite senare om en ganska så märklig händelse med en urmakare.
Allt gott!
/Johan
Tack! Man känner sig verkligen väl mottagen
Mellersta var riktigt fin! Välkommen hitTjena till alla klockälskare.Ny/gammal på forumet,varit inne sporadiskt under flera år utan att registrera mig.Stort fan av Girard Perregaux och Jaeger Lecoultre klockor som jag börjat samla sedan 10 år tillbaka.
Bor och jobbar i Gbg.
Några av mina tiotals klockor.
Välkommen och snyggt byte!Gick snabbt när man blev medlem här att byta till sig en Rolex GMT2 med min Submariner..lite som man mist en kär vän men fick tag på en riktig goding som syns nedan
Välkommen och grattis till första inlägget! Fina klockor du visar upp! Ser fram emot att få se mer av samlingen bland trådarna.Tjena till alla klockälskare.Ny/gammal på forumet,varit inne sporadiskt under flera år utan att registrera mig.Stort fan av Girard Perregaux och Jaeger Lecoultre klockor som jag börjat samla sedan 10 år tillbaka.
Bor och jobbar i Gbg.
Några av mina tiotals klockor.
Välkommen! Ser ut att vara en trevlig samling.Hej!
Tobias Kron här, Halmstadbo och en flitig läsare här på forumet sedan ett år tillbaks. Har under denna tiden märkt att jag har många gemensamma intressen med flertal användare här. Så som motordrivna fordon, kopparfärgade alkoholhaltiga drycker, mat, mode och självklart klockor!
Vill nog se mig själv som väldigt novis inom klock världen men uppskattar hantverket bakom en trevlig klocka. Men plånboken och frun i huset sätter ofta käppar i hjulen för inköp ifrån önskelistan
Bifogat en bild på hur klock lådan ser ut idag!
Trevlig kväll!
Välkommen och grattis!Tjena,
Hittade hit för första gången i söndags och har precis nyligen upptäckt klockintresset.
Har fram till idag gått runt med en T-Touch II eller en Garmin på handleden.
I söndags blev det dock köp av en Seiko sxk007 efter att jag läst er emenenta nybörjar-guide. Klockan anlände idag och jag är väldigt nöjd över mitt första mekaniska ur
/Nicklas