Tycker allt möjligt ser skumt ut. Försökte vara ödmjukInte bara det. Den är skum på många sätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker allt möjligt ser skumt ut. Försökte vara ödmjukInte bara det. Den är skum på många sätt.
Välkommen!Tjena, Erik heter jag och är 26 år. Har varit intresserad av klockor några år men det är på senaste tiden intresset verkligen har tagit fart. Har väl snubblat in på klocksnack.se någon gång tidigare men aldrig haft någon tanke på att regga mig förens jag mötte en trevlig man från Klocksnack på krogen som berömde mig för min klocka. Tyvärr kommer jag ej ihåg hans nickname. Dom nämnvärda klockorna jag har är en AP 15400 med svart urtavla och en Rolex sea dweller i stål också med svart urtavla sen har jag även en Stuhrling som var min allra första automatiska klocka och även några parfym klockor tyvärr... Skickar med en halv dålig bild på mina två favoriter. Tack för mig tills vidare.
Mvh Erik
Double fake!Tjena, Erik heter jag och är 26 år. Har varit intresserad av klockor några år men det är på senaste tiden intresset verkligen har tagit fart. Har väl snubblat in på klocksnack.se någon gång tidigare men aldrig haft någon tanke på att regga mig förens jag mötte en trevlig man från Klocksnack på krogen som berömde mig för min klocka. Tyvärr kommer jag ej ihåg hans nickname. Dom nämnvärda klockorna jag har är en AP 15400 med svart urtavla och en Rolex sea dweller i stål också med svart urtavla sen har jag även en Stuhrling som var min allra första automatiska klocka och även några parfym klockor tyvärr... Skickar med en halv dålig bild på mina två favoriter. Tack för mig tills vidare.
Mvh Erik
Tack för det!Välkommen Erik och lycka till med ditt köp av en fin Datejust, som för övrigt enligt mig är en perfekt Rolex att starta med. @Erik.W
Välkommen!Hejsan! Har ingen vidare presentation och är inte direkt någon klockfantast, ännu. Snubblat in här genom mitt intresse för militaria då jag är medlem i SMB (Pennan och Svärdet). Blev mycket intresserad av en klocka som dom säljer i sin månatliga medlemstidning, en slags replika av ett tyskt ur som kallas Beobachtungsuhr eller B-uhr. Har sedan dess kollat runt efter andra märken som tillverkar detta armbandsur och har hittills hittat Laco och Steinhart som tillverkar i min prisklass. Laco om jag förstått rätt är ett av företagen som var originaltillverkare av uret under krigstiden, vilket är intressant.
Borde jag skriva en ny tråd om detta eller existerar det redan en bra tråd här på forumet där jag kan fråga om råd?
Snygg Omega och Jetson.J-E från Södermalm Stockholm här. Snart 35, tvåbarnspappa, jurist (konkurrensrätt och upphandling), gillar mat och vin, köper dyra skor.
Hade ett välutvecklat klockintresse
för ca 15 år sen men prioriterade annat. Det enda jag inte sålde då var farfars gamla Omega. Nu är dock "krigskassan" välfylld och först på köpa-listan står en Datejust. Om någon har en 116200 med blå eller silver-tavla till salu är jag intresserad.