Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Välkommen!
Tror det faktiskt finns en Yachtmaster till salu här på forumet!
Välkommen! övertygad om att du hittat rätt klocka för de behov du beskriver.
Ja det är det... fast det hade blivit hård kamp på KS om dessaSynd att inte fler tjejer fattar fetischism för klockor.
Hej! Jag har precis insett värdet av ett riktigt kvalitetsur samt fått medel att införskaffa en sådan. Jag bor i Stockholm och letar primärt efter en relativt ny rolex submariner i gott skick. Hoppas att jag har turen att förvärva klockan här!
Det står att jag inte har behörighet att göra detLägg ut en WTB!
Det står att jag inte har behörighet att göra det![]()
vad har jag gjort för att förtjäna detta öde?Det var det värsta!
Vad har
vad har jag gjort för att förtjäna detta öde?
Det får du fråga sanningsministeriet om daviden
Gör några inlägg i trådarnaDet står att jag inte har behörighet att göra det![]()
Trevligt. Som vi sa i din paketöppning - du har fått en flygande start här på KS, kör hårt!Hejsan,
Jag har även jag lurkat runt här på forumet ett par månader. Är en 29-årig kille som haft klockor som intresse i 2-3 år i alla fall. Har tidigare mest varit inne på vintage (har nu endast kvar en omega seamaster från -67) samt billiga Japanska dykare (har en Seko SKX007 samt en Orient Ray).
Dock så har jag alltid varit sugen på att köpa något med lite mer kvalitet för att komplettera med vilket ledde till att det kom en Tudor Black Bay farandes med posten idag. Ser fram emot att vara lite mer aktiv framöver.
Mvh
Jonas