Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar också det?Kort följdfråga. Hur kan man se hur många inlägg man har gjort? Vore kul att få tillgång till K&S så![]()
Kort följdfråga. Hur kan man se hur många inlägg man har gjort? Vore kul att få tillgång till K&S så![]()
Undrar också det?
Jag hade samma issue för en vecka sen. Hittade någon tråd där problemet lyfts tidigare av annan medlem. Svaret är att det kan du inte göra själv. Så dra ett pm till @hook så kan han förhoppningvis hjälpa dig som han hjälpte mig.Passar på att fråga här då jag inte hittar lämplig tråd. Hur byter man sin e-postadress? Ser att den som jag registrerade för en massa år sedan inte har fungerat på säkert 10år.
Hej!Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Jag tänkte följa upp mitt första inlägg på forumet med att jag ungefär 7,5år senare äntligen slog till på min dröm - en blå seamaster 300m köpt begagnad här på forumet.Hej på er!
Jag är en man på snart 26år boendes i Jönköping. Jag har i nästan hela mitt liv varit intresserad av klockor, men det är framförallt nu när jag har tagit examen och blivit ingenjör som jag på allvar har börjat kunna kika på "riktiga" klockor och ta ett kliv framåt från parfymklockorna som jag har burit sedan tidig ålder. Jag är i detta nu på jakt efter en instegsmodell, t.ex aquaracer, hydroconquest eller liknande.
Utöver klockintresset så är jag förtjust i snabba bilar, teknik överlag och resor. Det kan även bli en hel del snickrande och renovering på fritiden.
Mvh
Haha. Var det skattemyndigheten eller Ks som bannade dig?Hej,
37 årig gammal gubbe här
Inte ny på ks, dock ny med nytt alias då jag blev bannad. Sålde för mycket klockor för att vara privatperson
Nu är jag tillbaka och inte bara för att sälja![]()
Haha men man känner sig som en gubbeHaha. Var det skattemyndigheten eller Ks som bannade dig?
Och man är inte gubbe om man är 37![]()