Sajmon88
Basic
Det kommer dessvärre inga fler 1-årsfester...
Se nu till att skolka så att du kan joina!
Haha, makes sense...
Nej men det kanske kan bli en fest MINST en gång per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer dessvärre inga fler 1-årsfester...
Se nu till att skolka så att du kan joina!
Välkommen, kul med fler skåningar!Tjena! Klocktokig kille från Skåne. Började 98 med att köpa rolex, första var 14060, sålde den 03 och köpte en 16803 som jag hade till 2011. Sen blev det gmt 116710, som såldes nov 2012 och en millgaus 116400. Millgaus såld och nu är det vintage som gäller. Idag har jag två fina klockor en tudor snowflake från 80 och en sea-dwelller 16660 från 85. Är sugen på en 1675 alt 16750 matt.
Vi får väl se...är iaf fast i klockträsket![]()
Tjena! Klocktokig kille från Skåne. Började 98 med att köpa rolex, första var 14060, sålde den 03 och köpte en 16803 som jag hade till 2011. Sen blev det gmt 116710, som såldes nov 2012 och en millgaus 116400. Millgaus såld och nu är det vintage som gäller. Idag har jag två fina klockor en tudor snowflake från 80 och en sea-dwelller 16660 från 85. Är sugen på en 1675 alt 16750 matt.
Vi får väl se...är iaf fast i klockträsket![]()
Välkommen! Kul med en urmakare, du kommer bli överöst med frågor om billig service...Hej
Heter CarL Zethraeus och jobbar som urmakare i Växjö.