Hej! Är en "mögel" samlare sedan ett par år, som nu fokuserer bara på Rolex sportsmodeller i stål med plexi. Hittade detta forum igår, otroligt jag missat det. Verkar vara väldigt aktivt,kul!!!
Kul! Vill du berätta vad du sitter på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej! Är en "mögel" samlare sedan ett par år, som nu fokuserer bara på Rolex sportsmodeller i stål med plexi. Hittade detta forum igår, otroligt jag missat det. Verkar vara väldigt aktivt,kul!!!
Tissot Seastar Navigator, veckans vintage alla veckor. Inropad på Tradera efter en blöt kväll på krogen, således betalade jag troligtvis för mycket för den. Sitter nu på ett racingstrap från Singular, ett Hirsch Grand Duke är på väg med posten:
/Lars
Kockar verkar gilla fina klockor. Men hur hygieniskt är det egentligen? Det finns ju en anledning till att klockor är förbjudna på många sjukhus...
Tror inte du behöver oroa dig alltför mycket. Dem flesta "kockarna" som glider runt med feta klockor är inte nere och gräver i köttbullesmeten speciellt ofta
Okay... Men nog borde metallarmband vara mer hygieniskt än läderarmband?
Hej! Är ny på forumet och tänkte kortfattat presentera mig.
Jag är 20 år fyllda och studerar fastighetsvetenskap på högskola. Har bara två klockor i min klocksamling som kan ses nedan.
En Jaeger LeCoultre Reverso Grande Taille och en Omega Seamaster från 60-talet.
JLC:n är fantastisk. Koll att du kör den när du är så ung! Respekt!
Måste dock erkänna att lumen på min klocka är riktigt svag och det krävdes en hel del trixande med kameran för att få det att synas på bild överhuvudtaget.Lume på vintageklockor är skönt. Välkommen!
Välkommen! här inne finner du säkert svar på alla din frågor, det kan jag nog lovaTjäna !!
Daniel heter jag och jag har fått upp ögonen för klockor för drygt ett år sen.
Jag är 30 år gammal och bor i Katrineholm.
Jag kan inte speciellt mycket om klockor än men man lär sig på vägen
Är på jakt efter ny klocka men vart gör man inlägg ang köpes
MVH Danne
Välkommen!Tjäna !!
Daniel heter jag och jag har fått upp ögonen för klockor för drygt ett år sen.
Jag är 30 år gammal och bor i Katrineholm.
Jag kan inte speciellt mycket om klockor än men man lär sig på vägen
Är på jakt efter ny klocka men vart gör man inlägg ang köpes
MVH Danne
Välkommen!
Inlägg på köpes och säljes kan du göra först när du har 20 andra inlägg på forumet. Läs lite under varje forumdels info så lär du dig snabbast turerna här.
Tex https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-lite-principer-för-forumet.5/
Jag är typ 1 vecka gammal på detta eminenta forum. Jag har hunnit skaffa mig en klocka för mkt och måste därför sälja... Jag undrar om någon vet vad som är skäligt att att sälja en Omega seamaster 300 GMT för? Klockan är uttagen 2013-07-02. Brukar försäljningar på detta forum vara att rekommendera. Hur är det med blocket och andra sajter?
...
Måste dock erkänna att lumen på min klocka är riktigt svag och det krävdes en hel del trixande med kameran för att få det att synas på bild överhuvudtaget.