Hej Hej Tom Bertling Stockholm..
Speedster Turbo och nu Onyx. Gillar din smak!
Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej Hej Tom Bertling Stockholm..
05.30? Wtf?
Välkommen Tom, vi har råkats en del i skärgår'n genom åren!
Välkommen och du, det finns alltid DeepSea om man gillar lite fetare klockor!hej, Heter Felix och är 24 år, har väll alltid gillat klockor men nu på senare tid är det det ända jag tänker på och läser om, så detta forum verka ju vara perfekt. Just nu har jag en Rado jubilee xl med det extra tjocka bandet nån CK och Gant finns det också men mitt senaste tillskott en burberry är jag faktiskt helnöjd med. Min nästa klocka blir nog en sevenfriday som jag tänkte inskaffa snarast. En vit p2 eller den svarta P3.an. Men nått jag suktar efter är att investera i en rolex. Dock tycker jag dom är lite små hehe. Och slutligen: finns det nått bättre än klockor?
![]()
![]()
Hej !Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Hej !
Jag är helt ny på forumet och skulle behöva lite råd gällande kommande klockköp, hur gör jag ?
Mvh
Olle Barner
Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Har helt missat att det finns ett danskt klockforumHej.
Mit navn er Mikkel Loft og jeg bor med min hustru og vores hund lidt uden for København.
Har været ur interesseret i et par år nu og har haft et Sinn U1 siden dengang. Jeg er pt ude efter IWC 3536 eller 3227 hvilket har først mig til dette forum. Jeg fandt jeres forum igennem det danske urdebatten.dk.
Håber i alle havde en god jul og et godt nytår =)