PS. Ditt intresse kommer snart att ha ändrats från "lagom och sunt" till "Vad i helvete ska jag köpa nu?!"DS.
![Stop :stop: :stop:](/styles/baisik/xenforo/smilies/stop.png)
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PS. Ditt intresse kommer snart att ha ändrats från "lagom och sunt" till "Vad i helvete ska jag köpa nu?!"DS.
Nej då. Been there done that! Har nu andra intressen som ger något för välbefinnandet. Det är snarare så att jag ångrar mitt "flippande" eftersom det faktiskt inte ger någonting, förutom en tunnare plånbok. Nu svor jag i kyrkan antar jag?
![]()
Lägger upp en till. Har varit intresserad av klockor i 6 år ungefär och ägde tidigare också en Tag Heuer Grand Carrera. Förra veckan köpte jag min favorit IWC Portuguese.... Ett annat intresse är hifi.
![]()
Riktigt fin klocka!Lägger upp en till. Har varit intresserad av klockor i 6 år ungefär och ägde tidigare också en Tag Heuer Grand Carrera. Förra veckan köpte jag min favorit IWC Portuguese.... Ett annat intresse är hifi.
![]()
Riktigt snyggt, gillar inredningen! Såg att du hade bild på din gamla Carerra också
Hej alla!
Efter att ha lurkat i vassen under mer än ett halvt år känner jag mig nu redo att fullt ut delta i diskussionerna.
Från att för sex månader sedan inte förstått skillnaden mellan quartz och automatiska/mekaniska klockor är jag numera stolt ägare av tre automatiska ur.
Detta är min julklapp till mig själv - sarb065. Underbart vacker klocka som ej lämnat handleden sedan den anlände i posten.
![]()
Min första automat - en Tissot Couturier.
![]()
När jag var i Dubai i november behövde jag något att bada med så då anslöt SKX009.
![]()
Genom att delta här hoppas jag lära mig mer om klockor, lära känna sköna människor och utöka min samling med fler (förhoppningsvis riktigt fina) ur.
Allt väl!
Jolu, fint att se dig här! Ser fram mot dina fina bilder, särskilt på dina Explorers. En passion vi är många som delar.Småbarnsfar fra Nord-Norge her, glad i ur, sykler, lommekniver, ja alt som er funksjonelt og potensielt vakkert. Har sans for Rolex men er hverken purist eller monogam. Jeg har vært smittet av basillen noen år og er medlem i flere klokkefora, kanskje ikke så aktiv som i glansdagene men skal prøve å bidra litt i blant.![]()
Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Hittade denna sida i jakt på en Breitling Aerospace.
Hyffsat nybliven "klockfantast".
Jagar i dagsläget en Aerospace gärna nyare modell.
Mvh Fredrik
Tack!Välkommen och happy hunting!![]()