Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har helt missat att det finns ett danskt klockforumska titta in någon gång. Välkommen!
Välkommen alla nya!
Alla ni lurkers där ute, bli medlem och pressentera er!
Från gbg. Kommer nog hänga här ett tag, det ser ju trevligt ut![]()
Tjo!
Varit aktiv läsande medlem ett tag. Har också hunnit med ett klockköp, men inte förrän nu gjort ett inlägg i denna tråd. Ett härligt nördigt forum som jag fortsatt kommer att besöka.
Ny medlem och nya klockor =)
Mitt klockintresse har legat och pyrt ett tag men har nu ökat i aktivitet och i budget
Har länge tyckt att det är klockan som är det intressanta, mekaniken, design och historien. Hur andra värderar och tycker rör mig inte nämnvärt, kan man däremot ge förklaringar kring tankesätt, historia m.m. så rör det mig betydligt mer.
Jag har egentligen i dagsläget bara en "riktig" klocka som enligt mig är blytung! utöver det har jag några beaters och svenssonklockor som fungerar fint när inte den tunga passar sig.
Jag har en blogg som sporadiskt uppdateras med bla. foton på klockor men det är framför allt en sida där mina allmänna fotografier visas.
Några klockbilder (jo samtliga är mina) från hemsidan:
Nu får det vara nog
Uppdateringar kan komma på www.psj.se
Välkommen! lägg nu upp lite fina bilder på dagens kockaHej,
Lurkare sen länge på ett systerforum inte långt bort. Köpte min kära Omega PO Xl 2007 och har varit supernöjd med den. Trodde mig vara en OWG men nu har klockdjävulen satt klorna i mig och jag läser allt om Rolex GMT-C
Vem vet om det blir ett nytillskott under 2014...
Gillar iden om årsklockor och framförallt till barn. Har en liten grabb på 1.5 år som jag gärna vill genomföra det med.
Tack för ett trevligt och väldigt informativt forum.
/Cristobal
Välkommen! lägg nu upp lite fina bilder på dagens kocka![]()
Nyreggad herre här med ett klockintresse som håller sig på en lagom och sund nivå. Har lurkat runt lite i perioder på diverse klockforum tidigare men aldrig varit aktiv själv. Att det blev ändring nu är mycket tack vare detta forumets fantastiska upplägg, både sett till design och användarvänlighet. Riktigt bra gjort! Annars har ju klockforumen en hel del att önska, om man säger så...
PS. Ditt intresse kommer snart att ha ändrats från "lagom och sunt" till "Vad i helvete ska jag köpa nu?!"DS.