• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Rolex Submariner på Basel 2019

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

aximand

Panerai
2-Faktor
Det tvivlar jag. Men om det är någon som skulle sitta på sån info så borde det vara dom personerna. Vad jag fått berättat så vet ADn lika mycket som kunden om nya släpp osv om det inte läcks ut.
Ja, eller de som konstruerat/ritat boetten eller arbetar i fabriken som fräser boetterna till exempel.
 

puffen

Cartier
Ja, eller de som konstruerat/ritat boetten eller arbetar i fabriken som fräser boetterna till exempel.
Jag har ingen aning. Jag var bara nyfiken personen i fråga om han var en säljare hos en Rolex AD eller någon med insyn i Rolex då trådskaparen säger att det är 110% att dom släpper en ny sub.
 

Minuten

Cartier
Jag tror att de ända sedan stålrolex-bristen började har tillverkat den nya.......varje handlare får in 25st samtidigt som den offentliggörs! :D;)
 

Barricello

Audemars
Jo Subbarna med bubbla har väl legat på dryga 10års cykler sedan hedenhös vad det gäller ref.. så de kommer väl inte som en blixt från klar himmel om de skulle va så.. men 110% ..njaaee kanske mer 92% :woot:
 

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
Låt oss anta att det @PepsiGuy säger stämmer och att Rolex släpper en ny Submariner med nygammal design, vad händer då med priset på maxicase kontra pre maxi? Spontan tanke är att prisskillnaden blir mer utjämnad, eller är jag fel ute?
 

Filipstam

Breitling
Jag måste berätta en stor nyhet som jag fick reda på av en ren slump igår. Va hos en granne på fest och en gäst där började prsta klockor och hade en riktigt intressant historia som känns 110% trovärdig.
Den här människan har en dotter som jobbar som au pair i schweiz och han hade frågat henne om hon kunde se om hon kunde hitta en Rolex Submariner åt han. Dottern hade letat men inte hittat någon så hon hade frågat sin arbetsgivare som tydligen jobbar på Rolex om han möjligen kunde fixa en åt sin pappa.

Nu kommer set intressanta, han hade svarat:
Jag skulle vänta med att köpa en Rolex Submariner lite, dottern hade frågat varför, han svarade tillbaks kan inte säga riktigt men vänta till efter Baselworld och gett ett stort smile.
Jag kan bara tolka det på ett sett, vi får en ny Rolex Submariner på Baselworld med 110% säkerhet.

Nu ska ja vila lite till då ja är lite sliten sen igår men hoppas ni haft en trevlig helg och börja räkna pengarna i pengarna så ni har dem redo och köp ingen Rolex Sub än då de kommer gå billigt snart då den nya kommer snart.

Det låter som en skröna!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp