S
Staafen
Guest
Nu när vi vet till 110% att det kommer en ny Sub. Vad tror ni att de gör om från den nuvarande modellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu när vi vet till 110% att det kommer en ny Sub. Vad tror ni att de gör om från den nuvarande modellen?
Nytt urverk och lite slankare linjer. Smalare kronskydd också, kanske.
Troligtvis många!Undrar hur många som kommer att kontakta AD och försöka ställa sig i kö utan att ens ha sett klockan, eller för den delen utan att vara 100% på att det kommer ett nytt släpp, enbart för att man ska göra sig en hacka.
Jag ringde nu och försökte ställa mig i könTroligtvis många!
Undrar hur många som kommer att kontakta AD och försöka ställa sig i kö utan att ens ha sett klockan, eller för den delen utan att vara 100% på att det kommer ett nytt släpp, enbart för att man ska göra sig en hacka.
Jag med men det var telefonkö för att ställa sig i kö!Jag ringde nu och försökte ställa mig i kön![]()
Det är ingen idé länge, kön är stängd...Jag med men det var telefonkö för att ställa sig i kö!
Ganska många som PM:ade dig och ville köpa den när du la ut den billigt va?Ursäkta, men om du menar min annons om min gmt så såldes den här till en herre. Bara för du inte fick den så är inte det lika med att den inte fanns.
Alltid härligt med människor som vill stå i en kö som inte finns, till en produkt dom inte vet vad de är
Det gör inget, man kan säkert hitta på en välkänd ADs begagnatsida för dubbla listpriset några veckor efter Basel.Det är ingen idé länge, kön är stängd...
Du vet vad jag menar och det kommer i din tråd strax (kommer skapas i good/badguys)Ursäkta, men om du menar min annons om min gmt så såldes den här till en herre. Bara för du inte fick den så är inte det lika med att den inte fanns.
Sluta va bitter för att du inte fick klockan, visst ja höjde priset och det kanske inte va helt ok. Men hursom så köpte en herre den från klocksnack som accepterade mitt bud vilket inte du gjorde.Du vet vad jag menar och det kommer i din tråd strax (kommer skapas i good/badguys)
Var personen som sa det en säljare eller satt han i styrelsen? Vad jag vet så håller Rolex sina släpp väldigt hemligt
De som jobbar hos Rolex måste väl känna till att företaget arbetar med en ny modell eller är det så hemligt menar du?Var personen som sa det en säljare eller satt han i styrelsen? Vad jag vet så håller Rolex sina släpp väldigt hemligt
Vill du annonsera här så gäller priser du sätter i annonserna. Använder man auktionsförfarande så kan bli avstängd från köp och sälj.Sluta va bitter för att du inte fick klockan, visst ja höjde priset och det kanske inte va helt ok. Men hursom så köpte en herre den från klocksnack som accepterade mitt bud vilket inte du gjorde.
Typ 2010När kom förra sub-caset? >5 år sen? Inte helt orimligt om de uppdaterar sig![]()
När kom förra sub-caset? >5 år sen? Inte helt orimligt om de uppdaterar sig![]()
Vill du annonsera här så gäller priser du sätter i annonserna. Använder man auktionsförfarande så kan bli avstängd från köp och sälj.
Detta bVill du annonsera här så gäller priser du sätter i annonserna. Använder man auktionsförfarande så kan bli avstängd från köp och sälj.
Det tvivlar jag. Men om det är någon som skulle sitta på sån info så borde det vara dom personerna. Vad jag fått berättat så vet ADn lika mycket som kunden om nya släpp osv om det inte läcks ut.Styrelsen som tar fram design, tillverkar prototyp osv?
Ja absolut. Därav undrade jag vem personen var. Säljare hos en AD eller någon som jobbar hos själva RolexDe som jobbar hos Rolex måste väl känna till att företaget arbetar med en ny modell eller är det så hemligt menar du?
Det stämmer! Jag har nämligen en 16610 uttagen 2010 och vet att det var precis innan övergången.Typ 2010
Va du sugen på köp eller?Vill du annonsera här så gäller priser du sätter i annonserna. Använder man auktionsförfarande så kan bli avstängd från köp och sälj.
Du verkar må bättre nu...skönt för dig.Sluta va bitter för att du inte fick klockan, visst ja höjde priset och det kanske inte va helt ok. Men hursom så köpte en herre den från klocksnack som accepterade mitt bud vilket inte du gjorde.