• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Rolex Submariner på Basel 2019

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
261D72A0-864C-40DC-ADEC-396EF9D6C512.jpeg
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Fy fan. Tycker synd om er Sub-ägare. Nu när priset lär störtdyka på äldre modeller kan ni skicka PM så kan jag byta mot en Casio F-91W med pengar mellan (åt mitt håll)
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Hur har lanseringarna av Submariner-kollektionen sett ut tidigare generationer ifrån Rolex?
Guld-> twotone -> stål ?
 
Det nya verket 3235 tycker jag är en en viktigare uppdatering än någon millimeter på bandhornen!

Någon förändring i caset kommer det naturligtvis för att fira in ett nytt verk! Sedan tänker jag uppdateringarna som syns vara väldigt diskreta.

Finns det en datumlös variant på det verket? Ett 3231? Kanske lanserar de en sub utan datum och ett nytt motsv 3231..

Det skulle nog symetriivrande klocknlrdar gilla.
Men mest troligt är väl ädelmetall och datum?
 
Satan vilken träkig tråd. En delmängd tror sig veta, en delmängd raljerar över de som tror sig veta och en delmängd är antingen gravalvarliga eller raljerar över alla andra.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp