Calfen
Silver
Var går egentligen gränsen för att uppfattas som osmaklig? 120k, 130k, 140k?
Svårt men 203 tkr är enligt mig ocker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var går egentligen gränsen för att uppfattas som osmaklig? 120k, 130k, 140k?
Visst, men de som badar i pengar och har ett klockintresse har nog redan de kontakter som behövs för att komma långt upp på väntelistan.Förstår dock att man är villig att betala premium om man nu skulle bada i pengar.
Vad tycker du själv?
Luxury watches säljer en via chrono24, bad om en offert och fick en på 203k. Jag tackade nej.
Bilderna från annonsen kommer från en trf annons...Ligger en på blocket för 139
Bilderna från annonsen kommer från en trf annons...
Blocket och Tradera borde göra som C24 och kräva bilder med vissa klockslag som bevis för att säljaren har klockan i sin besittning.Bilderna från annonsen kommer från en trf annons...
Blocket och Tradera borde göra som C24 och kräva bilder med vissa klockslag som bevis för att säljaren har klockan i sin besittning.
Nejdå, automatisk status vid mottagen offertförfrågan.Såld för 203k?
![]()
Men ett cert är ju inte så svårt att komma över, kan jag tänka mig. Att däremot lägga upp två bilder där tiden är tex 8:35 och 2:55 blir lite svårareBlocket krävde att jag tog bild på mitt cert för att publicera anonsen.
Men ett cert är ju inte så svårt att komma över, kan jag tänka mig. Att däremot lägga upp två bilder där tiden är tex 8:35 och 2:55 blir lite svårare![]()
Hehe, åkte på samma meck med bilder på tidningar osv när jag skulle lägga upp min RO på Blocket. Enligt dem så slumpar de vissa annonser eller så säljs det mycket stulna AP:s. Det är ju iofs en bankrånarklockaEn förutsättning för att det ska fungera är att de som arbetar på Blocket kan klockan. Efter massa mail fram och tillbaka där de först vill ha bild på dagstidning (vem har dagstidning 2016?) och klocka för att sedan gå över till cert så tvekar jag på deras kunskap.
Skumt, det är ju ROO som är bankrånarklockan, inte ROHehe, åkte på samma meck med bilder på tidningar osv när jag skulle lägga upp min RO på Blocket. Enligt dem så slumpar de vissa annonser eller så säljs det mycket stulna AP:s. Det är ju iofs en bankrånarklocka![]()
Haha! Ja, det låter ju inte som att de har någon vidare kollEn förutsättning för att det ska fungera är att de som arbetar på Blocket kan klockan. Efter massa mail fram och tillbaka där de först vill ha bild på dagstidning (vem har dagstidning 2016?) och klocka för att sedan gå över till cert så tvekar jag på deras kunskap.
Har hört att om man har en 116500 så får man bli medlem i Rolex-klubben, 30% rabatt på alla klockor samt vip resor till Basel varje årIngen som ligger inne med lite skvaller? Börjar bli sjukt tröttsamt att vänta.
Och jag hörde att 116500 är en myt.Har hört att om man har en 116500 så får man bli medlem i Rolex-klubben, 30% rabatt på alla klockor samt vip resor till Basel varje år![]()
Den första Daytonan kom 1963, det är 4 siffror i 1963 och 6 bokstäver i daytona. Gissa vilket ord som har 10 bokstäver? Jo juste Illuminati.Och jag hörde att 116500 är en myt.
Den första Daytonan kom 1963, det är 4 siffror i 1963 och 6 bokstäver i daytona. Gissa vilket ord som har 10 bokstäver? Jo juste Illuminati.
Rolex Daytona1963= Rolex Illuminati
Storartat, äntligen är vi något på spåren....Den första Daytonan kom 1963, det är 4 siffror i 1963 och 6 bokstäver i daytona. Gissa vilket ord som har 10 bokstäver? Jo juste Illuminati.
Den första Daytonan kom 1963, det är 4 siffror i 1963 och 6 bokstäver i daytona. Gissa vilket ord som har 10 bokstäver? Jo juste Illuminati.
Hehe för lite kaffe imorse, men matten går fortfarande ihop, det är 7 bokstäver i daytona och TRE stycken subdials=Illuminati6 bokstäver i "Daytona"?!?![]()
Där satt den igen, bitarna faller på plats....Hehe för lite kaffe imorse, men matten går fortfarande ihop, det är 7 bokstäver i daytona och TRE stycken subdials=Illuminati