• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya Daytona 116520LN med keramisk bezel

Vad marknaden är beredd att betala bestäms av konsumenten, inte handlaren.
Önskar dem lycka till men hoppas ingen är så korkad att de slantar 203K för ett ur som det troligtvis kommer att finnas drösvis av inom något år.

Kommer det att finnas drösvis inom något år?

Hörde om en svensk kille som köpte i London och sålde sedan för 165k. Vet inte när det var jämfört dessa 203k. Hur som, så är det inget som jag ser som nåt annat än en vanlig affärstransaktion. Inget att bli upprörd över. Hoppas bägge blev nöjda.

Luxury watches säljer en via chrono24, bad om en offert och fick en på 203k. Jag tackade nej.

Och i Götet så slumpas de bort för 139'. Kanske något för dig @Guskleto om du inte orkar vänta;)

image.png

Men ett cert är ju inte så svårt att komma över, kan jag tänka mig. Att däremot lägga upp två bilder där tiden är tex 8:35 och 2:55 blir lite svårare :)

En förutsättning för att det ska fungera är att de som arbetar på Blocket kan klockan. Efter massa mail fram och tillbaka där de först vill ha bild på dagstidning (vem har dagstidning 2016?) och klocka för att sedan gå över till cert så tvekar jag på deras kunskap.

En förutsättning för att det ska fungera är att de som arbetar på Blocket kan klockan. Efter massa mail fram och tillbaka där de först vill ha bild på dagstidning (vem har dagstidning 2016?) och klocka för att sedan gå över till cert så tvekar jag på deras kunskap.
Hehe, åkte på samma meck med bilder på tidningar osv när jag skulle lägga upp min RO på Blocket. Enligt dem så slumpar de vissa annonser eller så säljs det mycket stulna AP:s. Det är ju iofs en bankrånarklocka :D

Hehe, åkte på samma meck med bilder på tidningar osv när jag skulle lägga upp min RO på Blocket. Enligt dem så slumpar de vissa annonser eller så säljs det mycket stulna AP:s. Det är ju iofs en bankrånarklocka :D
Skumt, det är ju ROO som är bankrånarklockan, inte RO :)

Haha! Ja, det låter ju inte som att de har någon vidare koll :D

Tillbaka
Topp