• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya Daytona 116520LN med keramisk bezel

Via bekant som jobbar på svensk AD har jag fått erbjudande om någon slags fast-track som fortfarande innebär ~6mån väntetid och 20% deposition. Är det värt att hoppa på eller tror ni att det kommer ligga 116500LN på chrono24 för sv-listpris eller lägre innan dess?

Senast ändrad:
Via bekant som jobbar på svensk AD har jag fått erbjudande om någon slags fast-track som fortfarande innebär ~6mån väntetid och 20% deposition. Är det värt att hoppa på eller tror ni att det kommer ligga 116500LN på chrono24 för sv-listpris eller lägre innan dess?

Ska noteras att jag i praktiken kommer att betala 19% under listpris pga taxfree (ca 89 500kr efter refund)

Tror iaf att du lätt kommer att kunna kränga den här på K&S för 90' om du ångrar dig. Så: kör! (Ta en svart, så kanske jag köper den! ;))

Var är min Daytonaaaaa?
Svängde förbi Krons i måndags, bara för att säkerställa att min bokning var kvar, hoho.
De vet fortfarande inte när den ramlar in. Fan.

Tror ni det är någon idé att sätta upp sig på kö nu eller har alla Svenska ad redan så många som väntar så det är lönlöst?

Får väll hålla tråden levande med bilder.

image.jpeg

Kommer säkert bli halshuggen för detta, men om man bara går på bilder föredrar jag faktiskt föregångaren. Kanske kommer kännas annorlunda när man väl håller i den nya. Ska tilläggas att jag aldrig ägt någon Daytona själv, bara klämt på polarens.

Har du fått några erbjudanden? Är intresserad att veta hur mycket folk faktiskt är villiga att betala. Sett annonser på 19-22k$ men inte säker att de blir sålda till det priset...

Jo flera över 20k usd, svarta ser man men har bara sett en vit till och den var 25,5k

Skulle definitivt sålt om jag var du. Sen kan du köpa en till längre fram plus något annat smutt

Lär ta ett tag innan dom finns att tillgå, kan dock inte komma på ngt bättre än den just nu som jag inte redan prövat. Men ligger de 25k på bordet så kanske man tänker om.

Lär ta ett tag innan dom finns att tillgå, kan dock inte komma på ngt bättre än den just nu som jag inte redan prövat. Men ligger de 25k på bordet så kanske man tänker om.
Absolut lär dröja innan den finns hos ad igen, men om du väntar ett halvår har nog gråhandlarpriser gått ner något och du kan nog få tag i en direkt för under 15k. Då har du iallafall gjort en enkel förtjänst och betalat nästkommande 3-4 service för både 116500 och den roc ;)

Tillbaka
Topp