• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya Daytona 116520LN med keramisk bezel

Bam!

image.jpeg
Fan berätta mer, stort Grattis ;)

Älskar kontrasterna, mer levande än den gamla, perfekt storlek, fulländad, perfektion:)
Återkommer med fullständig tråd ikväll och öppning
Se ovan:)
Av med plasten. Plast är ocoolt. :)
Kommer ikväll;)
Grattis! Fick du välja mellan vit och svart eller fanns det bara en?
Nope, min AD fick bara en stycken i första leveransen och den var vit:)

Var inne på Krons förra veckan, fick berättat för mig att det är 4-5 års väntetid på 116520... stämmer det eller missuppfattade jag och säljer varann? Har inte läst igenom hela tråden bör tilläggas

Äh, om den redan nu finns hos handlare för 135-145k så vågar jag nästan lova att du kan köpa den för listpris eller kanske en smula över hos "handlare" inom 1.5 år för att vara på den säkra sidan. Det är mycket bullshithype kring den här klockan. Varken den vita eller svarta är perfekt designade.
Nu blev jag nyfiken... Kan du nämna någon klocka som är perfekt designad?

Äh, om den redan nu finns hos handlare för 135-145k så vågar jag nästan lova att du kan köpa den för listpris eller kanske en smula över hos "handlare" inom 1.5 år för att vara på den säkra sidan. Det är mycket bullshithype kring den här klockan. Varken den vita eller svarta är perfekt designade.
Definiera perfekt design tack.

Blankt eller matt är en smaksak, "perfekt design" implicerar ngt annat.

Låt oss säga att det är den vita är för vit och den svarta för svart. Av alla Daytonas med samma färgsättning på tavla/ring så är dessa överlägset sämst balanserade.

Men det är ju som sagt bara vad jag tycker, och säkert några till. :)

Dög svaret? Tack.

Låt oss säga att det är den vita är för vit och den svarta för svart. Av alla Daytonas med samma färgsättning på tavla/ring så är dessa överlägset sämst balanserade.

Dög svaret? Tack.
Nej, du har fortfarande inte svarat på hur en perfekt designad klocka ser ut.

Dög svaret? Tack.
Dög inte alls, det var ju bara dina personliga åsikter :)

Tillbaka
Topp