Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej men plasten är borta sedan dag 1Chansar på par.
Ja, det får väl bli någon sådan lösning isåfallVar in och frågade en AD i Palma, de hade ca 1 års väntetid. Skriv på lista och ta en mysig weekend om ett år..
Kom igenDet går över.![]()
Han funderar nog på att flippa den inom kortKom igen
Varför så lite bildet från din sida?![]()
Kom igen
Varför så lite bildet från din sida?![]()
Han funderar nog på att flippa den inom kort![]()
Om du fått ett bud som tycker är "äckligt bra" så sälj! Livet är för kort för att hålla på med tvekande![]()
Jag har svår beslutsångest. Har enbart tagit upp den ur lådan och provat den. Länken är okapad och plasten är kvar. Orsaken är att jag funderar på att ge bort den. Är lite osäker på hur det kommer att tas emot bara. Tycker personligen den är snygg men undrar hur länge jag kommer att behålla den. Har ju ägt ett gäng Daytonor som du vet. Sen har jag fått ett äckligt bra bud på den också. Budet triggar mig bara ännu mer att ge bort den om jag ska vara ärlig. Det gör ju att effekten av gåvan blir allt större. Bjuder på en bild.Trevlig midsommar!
![]()
Jag förstår dig och följer utvecklingen med spänning!Ja vem hade inte gjort det om man ska vara ärlig. Sen om man gör det är en annan sak.![]()
Jag har tänkt klart. Accepterar din gåva.![]()
Jag har svår beslutsångest. Har enbart tagit upp den ur lådan och provat den. Länken är okapad och plasten är kvar. Orsaken är att jag funderar på att ge bort den. Är lite osäker på hur det kommer att tas emot bara. Tycker personligen den är snygg men undrar hur länge jag kommer att behålla den. Har ju ägt ett gäng Daytonor som du vet. Sen har jag fått ett äckligt bra bud på den också. Budet triggar mig bara ännu mer att ge bort den om jag ska vara ärlig. Det gör ju att effekten av gåvan blir allt större. Bjuder på en bild.Trevlig midsommar!
![]()
Om du fått ett bud som tycker är "äckligt bra" så sälj! Livet är för kort för att hålla på med tvekande![]()
Du ska ju givetvis köpa ny klocka för pengarna....i güld!Vem vill vara rikast på kyrkogården!?
Stål är det ultimata materialetDu ska ju givetvis köpa ny klocka för pengarna....i güld!
Skumma bandhornSer ni något konstigt med denna klocka?
![]()
![]()
Är det ersättaren till din VC?
Ser ni något konstigt med denna klocka?
![]()
![]()
Den är ju fakeDen är avplastad?![]()
Den är ju fake![]()
Får se, en vacker dag kanske, men den är målet med klocknördandet. Alltid varit.Är det ersättaren till din VC?![]()
Ser ut som markeringarna klockan 3 respektive 9 inte sitter i linje.Ser ni något konstigt med denna klocka?
![]()
![]()
Hur går besluten?![]()
![]()
Hur går besluten?
Hmm! Jag är kluven som tusan.