Har varit i samma sits ett par gånger förut. Sälj den bara. Det är lite wowfaktor men inte så mycket kvar. Om du inte är absolut dödskär så är det ingen mening.
Take the money and run![]()
Antingen behåller jag den själv eller så ger jag bort den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit i samma sits ett par gånger förut. Sälj den bara. Det är lite wowfaktor men inte så mycket kvar. Om du inte är absolut dödskär så är det ingen mening.
Take the money and run![]()
Antingen behåller jag den själv eller så ger jag bort den.
Såg nämnda inlägg på FB... hur ser du att den är fake?Den är ju fake![]()
Luggarna var en av de största tellsen...Såg nämnda inlägg på FB... hur ser du att den är fake?
Kronosekundvisaren, avlslutar helt fel i referens till subdailen kl. 6.Såg nämnda inlägg på FB... hur ser du att den är fake?
Enklaste tellen fram tills att andrahandsvärdet understiger nypriset hos AD.Enklast att se om en 116500 är fejk är väl att kolla om plasten sitter kvar (par är undantaget). Plasten kvar innebär original.![]()
Enklast att se om en 116500 är fejk är väl att kolla om plasten sitter kvar (par är undantaget). Plasten kvar innebär original.![]()
![]()
Jag har svår beslutsångest. Har enbart tagit upp den ur lådan och provat den. Länken är okapad och plasten är kvar. Orsaken är att jag funderar på att ge bort den. Är lite osäker på hur det kommer att tas emot bara. Tycker personligen den är snygg men undrar hur länge jag kommer att behålla den. Har ju ägt ett gäng Daytonor som du vet. Sen har jag fått ett äckligt bra bud på den också. Budet triggar mig bara ännu mer att ge bort den om jag ska vara ärlig. Det gör ju att effekten av gåvan blir allt större. Bjuder på en bild.Trevlig midsommar!
![]()
Har inte du gastat och ojat dig i veckor över att komma över en...och nu blir det Epic fail? Fin gest att ge bort den iofs........det blir en guldstjärna uppsatt på ditt kosmiska CV.....
Plus att när man bad om bättre bilder så skyllde Tomten på att det var hans kompis klocka, så han hann inte ta fler bilder.Kronosekundvisaren, avlslutar helt fel i referens till subdailen kl. 6.
Äkta:![]()
Fejk:![]()
Plus risiga bilder brukar också vara en tell.
Classic Blocket-tomtePlus att när man bad om bättre bilder så skyllde Tomten på att det var hans kompis klocka, så han hann inte ta fler bilder.
Du sa ju att jag skulle bli besviken.![]()
Ser nu även när man zoomat in lite på fotona att det skiljer en del mellan äkta och fejk vad gäller placeringen av index, framförallt kl 6 i förhållande till subdial.Kronosekundvisaren, avlslutar helt fel i referens till subdailen kl. 6.
Äkta:![]()
Fejk:![]()
Plus risiga bilder brukar också vara en tell.
Sluta sega nu, kööööör!![]()
Plastad klocka. Jag är ocool.
Är lite märkligt ändå, flera ADs bör fått sina leveranser nu men fortfarande inget nytt på KS?
Sluta sega nu, kööööör!
Vilka?Jag vet två AD som enbart fått var sin Daytona än så länge.
Ser fram emot att klämmaLuuuuuuugn! Klockan inklusive låda och box ska med på GTG imorgon.
Har laddat swishLuuuuuuugn! Klockan inklusive låda och box ska med på GTG imorgon.
Bra spottat!Ser nu även när man zoomat in lite på fotona att det skiljer en del mellan äkta och fejk vad gäller placeringen av index, framförallt kl 6 i förhållande till subdial.
Hahah!Idag ska jag på GTG. Tralalalala!
![]()
Hahah!
Vad ska du köpa, med tanke på allt du har ute till försäljning?![]()
Fan vad bling.Breitling.
Bara så ni inte ska kunna verifiera äktheten