• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya Daytona 116520LN med keramisk bezel

Såg nämnda inlägg på FB... hur ser du att den är fake?
Kronosekundvisaren, avlslutar helt fel i referens till subdailen kl. 6.

Äkta:
image.png

Fejk:
image.png

Plus risiga bilder brukar också vara en tell.

image.jpeg

Jag har svår beslutsångest. Har enbart tagit upp den ur lådan och provat den. Länken är okapad och plasten är kvar. Orsaken är att jag funderar på att ge bort den. Är lite osäker på hur det kommer att tas emot bara. Tycker personligen den är snygg men undrar hur länge jag kommer att behålla den. Har ju ägt ett gäng Daytonor som du vet. Sen har jag fått ett äckligt bra bud på den också. Budet triggar mig bara ännu mer att ge bort den om jag ska vara ärlig. Det gör ju att effekten av gåvan blir allt större. Bjuder på en bild. :) Trevlig midsommar!

image.jpeg

Har inte du gastat och ojat dig i veckor över att komma över en...och nu blir det Epic fail? Fin gest att ge bort den iofs........det blir en guldstjärna uppsatt på ditt kosmiska CV.....

Är lite märkligt ändå, flera ADs bör fått sina leveranser nu men fortfarande inget nytt på KS?

Tillbaka
Topp