Jag lär göra det... Har aldrig sålt en klocka-))Mer intressant är de som behåller dem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lär göra det... Har aldrig sålt en klocka-))Mer intressant är de som behåller dem![]()
Vit eller svart?Jag lär göra det... Har aldrig sålt en klocka-))
Mer intressant är de som behåller dem![]()
Mer intressant är de som behåller dem![]()
Vilken stad om man får fråga? =)Bergströms...
Då är jag tråkig eftersom jag inte betalade 110 400krRoligast är den som köper för 110 400 kr och säljer för 110 400 kr.![]()
Då är jag tråkig eftersom jag inte betalade 110 400kr![]()
Fick lite rabatt...så jag kan bli ännu roligare om jag säljer under listVad gav du då?
Du äger ju klockan och verkar gilla den.Fick lite rabatt...så jag kan bli ännu roligare om jag säljer under list![]()
Det är iaf den bästa klockan jag hittills ägt. Skulle ej stått i kö för att tjäna en hacka. Har även sagt nej till att sälja på ett par PM..Du äger ju klockan och verkar gilla den.Man är ju inte jättekul när man ställer sig i kö enbart för att det är en bra affär.
Först från svensk ad räknas ju, annars är det lite att vara på månen i ett annat solsystemEnda intressanta är vilken som var först, lite som vem som var först på månen
27 Maj.
![]()
Hahaha nu spårar det!Först från svensk ad räknas ju, annars är det lite att vara på månen i ett annat solsystem![]()
ahhh...just det! Bra där!Först från svensk ad räknas ju, annars är det lite att vara på månen i ett annat solsystem![]()
Hoppas att det var bud som speglar marknadspriset iaf.Det är iaf den bästa klockan jag hittills ägt. Skulle ej stått i kö för att tjäna en hacka. Har även sagt nej till att sälja på ett par PM..![]()
Först från svensk ad räknas ju, annars är det lite att vara på månen i ett annat solsystem(fel solsystem)
Fick inga bud utan jag tackade nej till sälj. Men det är klart skulle nån lösa mig från lånet på huset så visst...Hoppas att det var bud som speglar marknadspriset iaf.![]()
Vem var först då om vi räknar SV AD? Måste varit @par eller du va?Fast AD på mindre orter kan väl ändå inte räknas med.![]()
Undra vilka som pröjsar premium för den. Gråhandlare i staterna tar ju typ $18-19,000, vilket känns väldigt dyrt alltså.Fick inga bud utan jag tackade nej till sälj. Men det är klart skulle nån lösa mig från lånet på huset så visst...![]()
Kaffe? Jag fick iaf skumpa...fördelen med att va bland de längre bak i kön
undrar om de går för det?Undra vilka som pröjsar premium för den. Gråhandlare i staterna tar ju typ $18-19,000, vilket känns väldigt dyrt alltså.
Verkar som det. De största gråhandlarna säljer ju fler 116500 än SubC typ.undrar om de går för det?
Vem var först då om vi räknar SV AD? Måste varit @par eller du va?
ok...galetVerkar som det. De största gråhandlarna säljer ju fler 116500 än SubC typ.
Det tror jag är en grav överdrift. De skyltar med dem, men sitter inte på så många enligt min erfarenhet.Verkar som det. De största gråhandlarna säljer ju fler 116500 än SubC typ.
jag vet iaf att David SW sålt ett par stycken samt har inne svart i vit just nu för runt 17-19 000 dollar typDet tror jag är en grav överdrift. De skyltar med dem, men sitter inte på så många enligt min erfarenhet.
Det tror jag är en grav överdrift. De skyltar med dem, men sitter inte på så många enligt min erfarenhet.
Han har snurrat måååånga.jag vet iaf att David SW sålt ett par stycken samt har inne svart i vit just nu för runt 17-19 000 dollar typ
Det är väl samma klocka förutom glasring i keramik? Kan det skilja 3 gram eller något liknande?Hur är vikten på de nya vs 16520?