Oddset
Silver
De var definitivt med på det.Känns inte helt seriöst av en AD att låta kunden göra så...känns tom osannolikt....om du nu menar att AD är med på detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De var definitivt med på det.Känns inte helt seriöst av en AD att låta kunden göra så...känns tom osannolikt....om du nu menar att AD är med på detta?
Kanske den klockan @Oddset snackade om?Var också in hos AD i Reykjavik idag:
![]()
![]()
Snackade med hon i kassan och dom hade fått in 4 st vita och detta var den sista. Tyckte det var konstigt att dom begärde 2,2 miljoner ISK motsvarande ca 172000kr.. Taxen ligger 14 % så det kan man ju dra av men ska väl då betala 20-25% när man kommer hem? För begär man tillbaka den mängden pengar på flygplatsen lär dom kanske rapportera till tullen hemma? I vilket fall, grymt fin klocka och kul att klämma på den!
Riktigt sunkigt gjort av ADn. Tror inte att Rolex hade blivit glada om dom fick reda på det.Haha, där är den ju! Bra jobbat med wristshot också. Tumme upp!
Vilken är det som gäller, svart eller vit urtavla? Känns som om man mest sett vita urtavlor. någon som kan bjussa på en bild med handen i fickan ?![]()
Sjukt illa i så fall!De var definitivt med på det.
Sant faktiskt. Hade nästan glömt bort den svarta.Vilken är det som gäller, svart eller vit urtavla? Känns som om man mest sett vita urtavlor. någon som kan bjussa på en bild med handen i fickan ?![]()
Hela grejen är jättekonstig. Har ADn redan fått sina pengar och valt att erbjuda kunden att sälja klockan å dennes vägnar? Köparen torde i så fall ha en extremt bra kontakt med ADn.Förstår att gråhandlare tar sitt pris för klockan, men att en AD gör det.. Pinsamt!
Dussinklocka!!Två är bättre en 1
![]()
Antar att du inte fått tag i nånÖverskattad tråd, ger Daytona-hypen max en en månad till, kanske tre!![]()
Har du helt rätt i, hakade på 116520 tåget förra vintern i ungefär 4månader. Har inte riktigt bestämt mig om jag gillar de nya, men kanske borde ställa mig i kö, har nog landat i vad jag känner när man väl står förstAntar att du inte fått tag i nån![]()
Ca 2-4år.Någon som vet hur ca lång väntetid är hos Bergströms i GBG? Jag ska ditt och snacka med dom till helgen, men det kanske är någon som vet på ett ungefär?
Tack för svarCa 2-4år.
Gött! Vilken AD?Då kom det efterlängtade samtalet...en vit ska hämtas imorgon =))
Lägger upp en bild på eftermiddagen .
Bergströms...Gött! Vilken AD?
Hur många 116500 finns det på forumet nu?
4 vita 1 svart?
Mer intressant är de som behåller demEnda intressanta är vilken som var först, lite som vem som var först på månen
27 Maj.
![]()