Inte som 16520, så skulle tro betydligt mer än 3 gram. Mot 116520 så är det nog som du säger.Det är väl samma klocka förutom glasring i keramik? Kan det skilja 3 gram eller något liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte som 16520, så skulle tro betydligt mer än 3 gram. Mot 116520 så är det nog som du säger.Det är väl samma klocka förutom glasring i keramik? Kan det skilja 3 gram eller något liknande?
Ah, såg fel!Inte som 16520, så skulle tro betydligt mer än 3 gram. Mot 116520 så är det nog som du säger.
I Malmö...=)Gött! Vilken AD?
Grattis! Första intryck?Nu börjar det verkligen bli en dussin klocka . .=)![]()
Första intrycket var jättebra...sen tog säljaren fram massa hel guldare och platina...då var inte min lika fin längre .=))Grattis! Första intryck?
Samma utseende som nu men i 43-44 mm och jag hade beställt en direkt!Hade dom gjort den i 42mm och med datum så hade jag hängt på låset- men ett reellt pris på ca 150 för en stålkrono utan datum är svindyrt....
Du har den bästaFörsta intrycket var jättebra...sen tog säljaren fram massa hel guldare och platina...då var inte min lika fin längre .=))
Typ denna?Första intrycket var jättebra...sen tog säljaren fram massa hel guldare och platina...då var inte min lika fin längre .=))
Skämt och sido så varGrattis! Första intryck?
Exakt ....just rubb it in my face!=))Typ denna?
![]()
Det ska jag,stort tack !Du har den bästa
Tycker proportionerna på Daytona är fantastiskt bra. Har iof inte testat de äldre utan endast de med 40 mm. Njut av klockan nu o hoppas ni blir lyckliga tillsammans
Den där tavlan är SJUK.Typ denna?
![]()
Helt okDen där tavlan är SJUK.
Någon har fattat..
![]()
kanske skulle köpa en till o borsta till den...Någon har fattat..
![]()
kanske skulle köpa en till o borsta till den...![]()
njae...gillar den som den är...Du kan väl börja med den du har så länge![]()
Någon har fattat..
![]()
Detaljer är allt.Riktigt bra faktiskt!
Nu blev man ju faktiskt sugen på riktigt! Sjukt att så lite kan göra så mycket!
Jäääävlar va bra.Någon har fattat..
![]()
Har nog inte hänt så mkt sen den släpptes, få ex ute vad det verkar.Är det någon som vet hur lång väntetiden just nu är för 116500 hos AD i Sverige?
Det är så jävla bra alltså.