seikodiverr
KS Explorers Club
Så satans grymma! Särskilt de tre som inte är Land Rover edition.
Kolla GS USA på Instagram. Fyra nya grymma USA LE-modeller.
Edit: Den blå med SD hade varit en dröm!
Edit2: Bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så satans grymma! Särskilt de tre som inte är Land Rover edition.
Jag gissar att alla med SD är i titan och alla hi-beat är stål (som vanligt). Tänker hur som helst inte mecka med USA LE, så jag släpper dessa.Så satans grymma! Särskilt de tre som inte är Land Rover edition.
Mönstret är fantastiskt. Ska det föreställa moln?
Tänker hur som helst inte mecka med USA LE, så jag släpper dessa.
Lösbart såklart, har kontakter i USA. Men det blir ändå meckigt. När vi snackar LE i USA så får man jaga klockan lite mer.För att det är meckigt med införsel?
Helt otroligt läcker. Var hittade du bilden? Ref?Så satans grymma! Särskilt de tre som inte är Land Rover edition.
https://www.instagram.com/p/ByGC2kFDYPj/?igshid=1ireveq17rjqtHelt otroligt läcker. Var hittade du bilden? Ref?
Håller verkligen med.Inte rättvist att inte vi får lika coola modeller!
Håller verkligen med.
SBGH237 (den blåa High Beat), kan vara den läckraste GS hittills...
"$6,300 *Taking pre-orders. Available October 2019"
Kommer ju att kosta en mindre förmögenhet om man importar den till Sverige...
Har ju knappt funnits några USA LE så det är svårt att svara på. Dessa är dock SE, inte LE så de bör inte vara så limiterade.Hur brukar det vara med limiterade GS? De antal som de amerikanska släpps i brukar de gå åt så att det är att köa i förväg som gäller?
Nja, tycker mer det ser ut som bäverspya (en sorts träfiberskiva), det var inte snyggt.
Det är lejonman-finishen, men jag håller med dig om att det ser ut som moln.
Bilden är inte min, men jag tog en liknande på plats... Asahi Brewery i Tokyo har vad som i folkmun kallas "the golden turd" på taket. Det ska tydligen föreställa ett moln.Mönstret är fantastiskt. Ska det föreställa moln?
näää, va taskigt. det är bara seiko som använder bäverspya.
grand seiko använder riktig plywood.
Det får man väl säga https://www.grand-seiko.com/global-en/collections/sbgn009gÄr SBGN009 officiell nu eller?
Bra storlekar på kvartsdykarna!
Inte helt övertygad av den där keramiska ringen. Jämfört med tex nya keramiska MM300 ser den ganska plastig ut och verkar inte skifta i färg.Bra storlekar på kvartsdykarna!
Det är IP , som de alltid haft.Inte helt övertygad av den där keramiska ringen. Jämfört med tex nya keramiska MM300 ser den ganska plastig ut och verkar inte skifta i färg.
Ser grymma ut. Rätt mycket sunburst på den blåa dock, hmm...
Jag är allergisk mot både generellt blått och sunburst på dykarklockor. Tur att den finns med svart tavla.Ser grymma ut. Rätt mycket sunburst på den blåa dock, hmm...
Jag är allergisk mot både generellt blått och sunburst på dykarklockor. Tur att den finns med svart tavla.
Stör mig också! Gult hade gärna fått stanna i endast SBGX339.synd bara att de envisas med det där jäkla gula... jag är allergisk mot gult.
fattar inte riktigt varför de tyckte att det var viktigt att ta med 5, 10, 15 osv i gult - förstör ju för mycket - annars är den ju galet snygg och clean, som en bärbar lillebror till SBGH255...