Jonaz
Guld
Enligt post nord skall min komma idag!Någon som har nya STO Turtle ännu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt post nord skall min komma idag!Någon som har nya STO Turtle ännu?
Jag gillar kombon svart/gult, så för mig är det inte negativt även om guld hade varit bättre. Kvartsaren ska nog vara lite mer lekfull än SD-dykarn så jag gissar att det är därför.synd bara att de envisas med det där jäkla gula... jag är allergisk mot gult.
fattar inte riktigt varför de tyckte att det var viktigt att ta med 5, 10, 15 osv i gult - förstör ju för mycket - annars är den ju galet snygg och clean, som en bärbar lillebror till SBGH255...
Hehe, önskar att jag kunde göra det idag.samma här... får "jobba hemma" efter lunch
Bestallde precis en av dessa ("Spring", den ljus-rosa). Kommer i September eller Oktober, lagger upp lite bilder da. Bor i USA, sa inget import-krangel som tur ar.
Dessa var visningsex. för butik eller, inte redan levererade för försäljning väl?
Nya Astron
Solfjäder-GSen i stål med manuellt springdrive-verk.
Tycker mig hört december ...Dessa var visningsex. för butik eller, inte redan levererade för försäljning väl?
Prototyper (Kolla visarna).Dessa var visningsex. för butik eller, inte redan levererade för försäljning väl?
Skönt för dig! Då sparar du ju massa pengar.Cocktail GS var riktigt clean.
Dessvärre tilltalar inte LX linjen speciellt.
Springdriven talades det på Basel om Augusti-September om jag minns rätt.Tycker mig hört december ...
Är väl samma som gäller som tidigare. Början av juli.Fick ni nåt release datum på sla033?
Med andra ord har vi månaden klartÄr väl samma som gäller som tidigare. Början av juli.
Det står juni i pappren och juni-leverensen kommer i princip alltid första veckan i juli.Med andra ord har vi månaden klart
Ser ju sjukt lovande ut. Vet man när den förväntas landa i butik?
SBGX335 (Snodd från insta).
Typ igår, i Japan.Ser ju sjukt lovande ut. Vet man när den förväntas landa i butik?
Ball! Ser rätt stor ut, men måste vara handleden som är liten.
SBGX335 (Snodd från insta).
Ball! Ser rätt stor ut, men måste vara handleden som är liten.
Den är riktigt sval Frågan är, kommer en tjock kvartsdykare utan datum (precis som den förra) bli mer långlivad denna gång?
Tavlan ser matt ut.