Grattis!! Mer pix!!!
( SBGX335 ). Det kommer fler foton längre fram, kanske idag, man vet aldrig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!! Mer pix!!!
https://getyarn.io/yarn-clip/f0ccb70e-a00f-4084-a316-e0e06a86d91c
( SBGX335 ). Det kommer fler foton längre fram, kanske idag, man vet aldrig.
Ser grym ut. Storleken ser som sagt klockren ut, vore kul att se den bredvid några jämförelseobjekt.
SBGX335 - Klockren storlek men är sugen på att testa gummi.
Jag ändrar mig. Det gula ser asbra ut! Är det någon lume vridringen eller bara i pluppen?
Ser väldigt bra ut! Kul!
Fanatisk
Hur bärs den kontra SBGA029/229?
Bara i pluppen.Jag ändrar mig. Det gula ser asbra ut! Är det någon lume vridringen eller bara i pluppen?
Invänta Globens svar på om de kan fixa hem dem.Fanatisk
Har du något tips på hur man bäst/enklast får tag på en? (Verkar ju vara svårt via officiella kanaler).
Mindre.Hur bärs den kontra SBGA029/229?
Ooh I like it som på albumet blue tomato... Bara för de invigda.
SBGX335 - Sista bilden på några dagar.
Tror det räcker med spam här i nyhetstråden nu, lägger fler i GS-tråden längre fram.
Globen får inte ta hem denBara i pluppen.
Invänta Globens svar på om de kan fixa hem dem.
Mindre.
Då kan @yonsson sälja dyrt.Globen får inte ta hem den
Enligt vem? Igår väntade de fortfarande på svar från Optura.Globen får inte ta hem den
Nya gröna sumon fick just en stark(are?) konkurrent.Ser trevlig ut!
”Tyvärr är senast besked att det bara blir i Japan.Enligt vem? Igår väntade de fortfarande på svar från Optura.
Grönt och guld funkar alltid. Jag vill ha en!Ser trevlig ut!
Jag också. Har en svart mm200 nu som jag gillar skarpt. Tänker att det samma tavla som den gröna MM300n. Blir nog skitbra.Grönt och guld funkar alltid. Jag vill ha en!
”Tyvärr är senast besked att det bara blir i Japan. Ändras detta kommer vi återkoppla till dig.”
Var svaret jag fick i veckan...
Fast det är ju ett standardsvar som stämmer. Det har vi ju vetat sedan den kom ut. De har dock fått specialbeställa sådana modeller tidigare och de försöker fortfarande få tag på denna.”Tyvärr är senast besked att det bara blir i Japan. Ändras detta kommer vi återkoppla till dig.”
Var svaret jag fick i veckan...
SRPD45. Svincool!
Är tavlan grön?SRPD45. Svincool!
Ja man blev inte så lite sugenSRPD45. Svincool!
Ser så ut.Är tavlan grön?
SRPD45. Svincool!