Classy!Kommer verkligen enhel drös! SRPD46 Stålcase med gulddetaljer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Classy!Kommer verkligen enhel drös! SRPD46 Stålcase med gulddetaljer.
Kommer verkligen enhel drös med turtles! SRPD46 Stålcase med gulddetaljer.
Riktigt schysst! Hade gärna sett en GS-dykare med guldindex och guldvisare.Snygg ju!
Riktigt schysst! Hade gärna sett en GS-dykare med guldindex och guldvisare.
Allt kommer om man väntar tillräckligt länge.Kommer säkert - med tanke på de olika varianter som de spottar ur sig....
Grönt, guld och svart är en riktigt trevlig komboNya bilder på nya MM200-modellerna här!
Tycker gröna (SPB105) ser ruggigt bra ut, snygg mörkgrön nyans. Mer diskret än många andra gröna släpp av Seiko. Snodda bilder nedan.
Mycket trevlig combo minst sagt! Varsin sådan ska vi ha!Grönt, guld och svart är en riktigt trevlig kombo
MM300-visare i guldfärg till den så är man hemma.Grönt, guld och svart är en riktigt trevlig kombo
Blir intressant att se fler bilder på den där ringen. Förgyllningen ser ut att kanske kunna ge snyggare finish/detaljupplösning än vad den vanliga metallringen har. (Inte min favoritdetalj på nya turtles, ringen antingen kromad eller så är den så hårt polerad att godset ser ut som att det är en mässingsring som är slarvigt doppad i ett krombad. En skarpare ring i maskinfräst stål och turtlen hade varit bästintäst )
LX har kommit till Globen nu.
Finemang!SLA033J likaså, hämtade min igår. Schysst klocka!
Wow, stort grattis! Ser kanonfin ut.SLA033J likaså, hämtade min igår. Schysst klocka!
Grym klocka!SLA033J likaså, hämtade min igår. Schysst klocka!
Dina foto får alla dina klockor att se bra utSLA033J likaså, hämtade min igår. Schysst klocka!
Dina foto får alla dina klockor att se bra ut
Superfin!SLA033J likaså, hämtade min igår. Schysst klocka!
Zimbe Shogun, enligt källor kommer den vara limiterad till 500 st och kosta 57 000 Thai bath.
Finns i Globen!Mycket trevlig combo minst sagt! Varsin sådan ska vi ha!
Älskar de gula detaljerna. Enorm vill ha-faktor om formatet var lite mindre.Är på Tokyo Plaza i Ginza
Grattis! Mycket finSLA033J likaså, hämtade min igår. Schysst klocka!
Tung!Tack @Spincini! Det var vänligt sagt och gjorde mig uppriktigt glad. Jag gillar mina klockor, så det är toppen om dom gör sig bra på bild också för andra.