• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Snygg ju!

957C4DC6-0887-4E0A-95AD-46108B6C9F60.jpeg
Ser ut som en SRPC48 fast med lite mer güld i inlägg och tavla. Någon som vet pris?
36C49AB4-735D-4E09-B823-85DBC0D78BC5.jpeg

(Ärligt stulen bild)
 
Senast ändrad:

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Någon här som klämt på eller köpt SPB103? (Grön Sumo)
Har bara vaga minnen av demoexet från eventet och har lite svårt att åka in och klämma själv. Känner ett visst sug..
Seiko-Sumo-Prospex-Diver-200m-SPB103J1-3.jpg

Klämde på den en kort stund i för två veckor sedan hos Magnussons Ur. Upplevde klockan som välbyggd samt att jag uppskattade den nya mindre fonten på bezeln. Klämde tyvärr inte överdrivet mycket på den då det var tomt i butiken och säljaren drog fram en drös med andra klockor som han tyckte jag borde prova :rolleyes:
 

Orrna

Cartier
Hej!
Är det någon som har koll på årets turtles?vad är nytt för i år och bad som komma skall kommande månaderna?
///
Orrna
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Grand seiko gör underbara klockor och jag har på riktigt börjat överväga köpa en. Dock tycker jag det är rätt tröttsamt med alla dessa limited editions, för om jag inte har helt fel finns det en del?
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Någon här som köpt en SPB105 än? Tycker den ser fantastisk och lite lyxig ut på produktbilderna men på folks privata bilder så är det få som fått den att se annat än dassig ut. Åsikter? Har själv inte sett den IRL än.
 
Senast ändrad:

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
seiko_prospex_diver_spb105_03.jpg

Snygg som fan! Inte sett den IRL, bara på bild. Jag gillar både den boetten och güldfärgerna.
Jo jag håller med, svinsnygg på just den bilden. Men oftast ser den ut typ såhär:
66458408_2125988574177650_5867811022892768988_n.jpg

Får ingen bra vibe. Vore bara kul att höra om någon som sett den IRL fortfarande tycker att den är svinsnygg.
 
Topp