Ser ut som en SRPC48 fast med lite mer güld i inlägg och tavla. Någon som vet pris?Snygg ju!
(Ärligt stulen bild)
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en SRPC48 fast med lite mer güld i inlägg och tavla. Någon som vet pris?Snygg ju!
Nu vill jag avbryta trilogy vigseln och köpa mer, snygg som Sören!
Heja sverige!Vad tror ni om denna då? SBGE248...
Någon här som klämt på eller köpt SPB103? (Grön Sumo)
Har bara vaga minnen av demoexet från eventet och har lite svårt att åka in och klämma själv. Känner ett visst sug..
Pris?SBGE428. Gillar den, men väl dyr.
Oj, missade den detaljen. Läste 11500$
Fjantpris! Även SBGE215 har ett riktigt idiotpris i UK, typ £8200 eller liknande. SEIKO UK är inte kloka!Läste någonstans om 11000 pund. Ett par spänn, helt enkelt.
Skrev du fel ref nu?Någon här som köpt en SPB015 än? Tycker den ser fantastisk och lite lyxig ut på produktbilderna men på folks privata bilder så är det få som fått den att se annat än dassig ut. Åsikter? Har själv inte sett den IRL än.
Det gjorde han nog, men jag läste SPB105 och googlade den refen som mycket riktigt ser lite risig ut på folks egna bilder.Skrev du fel ref nu?
Menar det. Ser inte så kul ut som jag hoppades den skulle göra. Ingen här som köpt än?Det gjorde han nog, men jag läste SPB105 och googlade den refen som mycket riktigt ser lite risig ut på folks egna bilder.
Ja, råkade visst vända på siffrorna. Skulle vara SPB105. Vad tycker du om den? Rätt mycket dyrare än en vanlig svart. Värt det?Skrev du fel ref nu?
Ja, råkade visst vända på siffrorna. Skulle vara SPB105. Vad tycker du om den? Rätt mycket dyrare än en vanlig svart. Värt det?
Jo jag håller med, svinsnygg på just den bilden. Men oftast ser den ut typ såhär:
Snygg som fan! Inte sett den IRL, bara på bild. Jag gillar både den boetten och güldfärgerna.
Du kanske gillar SBDC079 bättre?Snygg, synd att de envisas med att trycka in guld tillsammans med deras gröna tavlor...
Smaken är som baken - delad
Ohh very nice!Du kanske gillar SBDC079 bättre?
Vilket sömnpiller.
Nu kommer skx-ersättaren:
Press info https://www.seikowatches.com/global-en/news/20190807-50002270216
For the full line-up, please visit https://www.seikowatches.com/global-en/products/5sports