Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellan 240-380 EUR enligt pressreleasen. Någon hade sett den blå med länk på klockmagasinet för 2999:-Vad kommer de kosta?
Haha får mer paltbröd vibbar, sånt man tvingades käka i VästeråsFår lite blodpuddingsvibbar av den.
Ja den faller INTE mig heller i smakenMan kan också få en med bajstavla. Hur tänkte de här? Den kommer att bli legendarisk.
Köpte en igår, supernöjd
Snygg som fan! Inte sett den IRL, bara på bild. Jag gillar både den boetten och güldfärgerna.
De kommer till Sverige.Blir med högsta sannolikhet ett köp av SRPD51. Vet någon om klockorna kommer säöjas av AD's i Sverige eller främst sidor på nätet?
Har du någon aning om när?De kommer till Sverige.
Dålig på att ta bilder men ser lite olika ut beroende på miljön
Spb105
September tror jag.Har du någon aning om när?
Tack!Mkt snygg!
Hihihi hilarious! Minst sagtMan kan också få en med bajstavla. Hur tänkte de här? Den kommer att bli legendarisk.
Gillar inte nya loggan, men färgtemat bajsbrun/turkos älskar jagMan kan också få en med bajstavla. Hur tänkte de här? Den kommer att bli legendarisk.
I denna kollektion finns någonting för alla smaker.Gillar inte nya loggan, men färgtemat bajsbrun/turkos älskar jag
Minst sagt smakfull kombination!Gillar inte nya loggan, men färgtemat bajsbrun/turkos älskar jag
Gillar inte nya loggan, men färgtemat bajsbrun/turkos älskar jag
Dessutom med både vit, grön och svart tavla!Alpinisten tillbaks i januari 2020!
https://www.seiyajapan.com/blogs/news/the-alpinist-will-make-a-comeback-in-jan-2020
Galla nyheter.Alpinisten tillbaks i januari 2020!
https://www.seiyajapan.com/blogs/news/the-alpinist-will-make-a-comeback-in-jan-2020
Blå mm300
Denna hemlighet och dessa foton har jag ruvat på sedan Baselworld. Galet att de inte gjort den officiell tidigare.