• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Den här var riktigt snygg!
Blir nog ett köp beroende på pris. Lite synd med "enbart" 10atm WR dock, men det lär duga gott och väl. Det kanske inte är en SKX ersättare, men helt klart en snygg desk diver.
SRPD73K1_30200459586062_jpg.jpg

Blir med högsta sannolikhet ett köp av SRPD51. Vet någon om klockorna kommer säöjas av AD's i Sverige eller främst sidor på nätet?
IMG_3121.PNG

Jag är inte heller motståndare till nya "skx". Finns ju miljontals skx så vill du ha en så köp och behåll den. Jag har haft 6st sedan i februari. Har nu 2st och det blir mina keepers. Tycker många av de nya modellerna ser grymma ut och kul med så många varianter. Går inte att jämföra dessa med moddade skx, de går ju fortfarande att göra till en helt annan klocka :) ser mer den nya varianten som ett komplement med bättre urverk, dock sämre WR som är lite minus för en "dykare". Men spelar kvitta för mig, bara jag kan bada med den ;)

Frågan är om vanlig skx- bezel går att trycka på, eller iaf inlägget. Gillar inte att lumepluppen försvann... Sen skulle jag nog gärna skippa glasbaksidan med. Kanske passar med gamla? Ska iaf bli intressant o se alla färgkombinationer dyka upp

Tillbaka
Topp