Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
40mm boetten ifrån sbgv?Mer GS quartz GMTs.
SBGN011 och SBGN013
40mm är det40mm boetten ifrån sbgv?
600 ex?Svarta mamban!
Black Series SLA035J1 (SBDX035 JDM) is a Limited Edition of 300 units. Will be available in March. Japanese list price ¥300,000.
Thnx, ändrat600 ex?
150 ex till Japan, 450 ex internationellt tydligen.600 ex?
Mycket cool! På Molles bild såg sekundvisaren mycket mer orange ut och på dina bilder verkar den matcha 300m-texten.
I like!
Enligt pressreleasen är det röda detaljer.Mycket cool! På Molles bild såg sekundvisaren mycket mer orange ut och på dina bilder verkar den matcha 300m-texten.
Trevliga mått på de där!
När det gäller Grand Seiko så kommer troligtvis mycket nytt på Grand Seiko Summit i Tokyo nu i mars. Tidigare har de släppt dels på Basel och dels lite när som helst. Jag är inte certifierad seikohistoriker, men så har jag uppfattat det.När brukar nya modeller släppas? Sker det tidigt på året eller utspritt över hela året?
December/Januari, mars och september/oktober.När brukar nya modeller släppas? Sker det tidigt på året eller utspritt över hela året?
Min gissning var 45mm, och listpris i EU på 35k, men jag är glad att jag bommade båda. Hade gärna fått vara 2-3mm mindre ändå.Trevliga mått på de där!
Case size 48.3 mm * 41.3 mm * 11.3
Jag gissade också på runt 45mm men inte 35k dock. Sarx modeller brukar väl gå att hitta under 10k iaf.Min gissning var 45mm, och listpris i EU på 35k, men jag är glad att jag bommade båda. Hade gärna fått vara 2-3mm mindre ändå.
I like!
Gruppköp!
I like!
Snackar vi list typ +40K?Enligt pressreleasen är det röda detaljer.
Den hamnar den på önskelistan.
Hade de släppt en klocka med 7548-boetten och ett ordentligt kvartsverk så hade jag köpt en och sålt min SKX. Det är ju helt klart trevligare med ett kvalitativt kvartsverk som 7548 än ett billigt automatverk som 4R36...Tycker dom borde återlansera quartz dykaren han hade på sig under Queens tiden!
https://klocksnack.se/threads/seiko-7548-7010-a-watch-fit-for-a-rock-star.61031/
Alltså, 69, try it, you'll like it. Oj vad grann, synd att den inte var 10mm mindre
Pratade med Klockmagasinet, de kommer att få in den.
35. Jag har bokat 50% av de som kommer till Sverige.Snackar vi list typ +40K?
Härligt! Sa dom när?Pratade med Klockmagasinet, de kommer att få in den.