Ja, lite luddigt dock "I vår nån gång"Härligt! Sa dom när?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, lite luddigt dock "I vår nån gång"Härligt! Sa dom när?
15. mai i Japan.Ja, lite luddigt dock "I vår nån gång"
Eller hur! För mig är 7548-boetten oändligt mycket bekvämare än SKX:en, och jag skulle gärna ta en modern automat med 7548-boett ocksåHade de släppt en klocka med 7548-boetten och ett ordentligt kvartsverk så hade jag köpt en och sålt min SKX. Det är ju helt klart trevligare med ett kvalitativt kvartsverk som 7548 än ett billigt automatverk som 4R36...
Runt 5500 till 6000 sa klockmagasinet.Någon som vet pris?
Vad tror ni,kommer de sälja slut fort? Är väldigt sugen på den klockan (just nu iaf) kan/bör man sätta upp sig på kölista isf?Pratade med Klockmagasinet, de kommer att få in den.
Den är ju "limiterad" till 9000 ex. Tror inte det blir nån brist på denna. Om inte Brian Mays fans fixar gruppköp.Vad tror ni,kommer de sälja slut fort? Är väldigt sugen på den klockan (just nu iaf) kan/bör man sätta upp sig på kölista isf?
Tror inte det kommer vara någon rusning till dem.Runt 5500 till 6000 sa klockmagasinet.
Känner mig också sugen på en trots att jag känner mig lite kluven till utseendet.Jag vill ha ett ex!
Vet inte riktigt vad jag skall tycka. Nice, men ändå något som skaver. Skall det inte bli fin patina på glas och vridringsinlägg?Mark, från Long Island Watch, har gjort en recension på dom nya "King" Turtle modellerna.
Den med våffeltavla är lite rolig men STO var ju ful med fejkpatina och det där hemska keramiska inlägget som alls passar i färgen. Nä, noll poäng från mig där.Vet inte riktigt vad jag skall tycka. Nice, men ändå något som skaver. Skall det inte bli fin patina på glas och vridringsinlägg?
Det jag ogillar direkt är cyklopet, tycker det är helt felplacerat.
Nej! Fejkpatina, det hade jag missat. Då är den ute ur leken för min del med.Den med våffeltavla är lite rolig men STO var ju ful med fejkpatina och det där hemska keramiska inlägget som alls passar i färgen. Nä, noll poäng från mig där.
På vissa modeller kan jag tycka att det är snyggt men just på den där som i övrigt är så ljus och fräsch i färgerna så funkar det inte alls.Nej! Fejkpatina, det hade jag missat. Då är den ute ur leken för min del med.
Vet inte riktigt vad jag skall tycka. Nice, men ändå något som skaver. Skall det inte bli fin patina på glas och vridringsinlägg?
Det jag ogillar direkt är cyklopet, tycker det är helt felplacerat.
Jag gillar verkligen det här. Kommer inte skaffa just den men det öppnar ju upp för oändliga kombinationer... Hojta till när dom släpper en Les Paul ala' Jimmy Page ...eller en Telecaster ala' Jeff Beck ...eller en... osv...
Ser inte klokt ut men det borde ju gå att slå av.Det jag ogillar direkt är cyklopet, tycker det är helt felplacerat.
613 € eks. MwSt. Kommer 1. feb.Jag gissade också på runt 45mm men inte 35k dock. Sarx modeller brukar väl gå att hitta under 10k iaf.
Grymt! Lite sugen blir man allt613 € eks. MwSt. Kommer 1. feb.
https://www.olfert-co.de/uhren/herr...esage-automatik-limited-edition-41mm-spb127j1
Hoppas de gör en dykarklocka med den som grund, skulle kunna bli cool.613 € eks. MwSt. Kommer 1. feb.
https://www.olfert-co.de/uhren/herr...esage-automatik-limited-edition-41mm-spb127j1
Vadå fake-patina? På vad?Den med våffeltavla är lite rolig men STO var ju ful med fejkpatina och det där hemska keramiska inlägget som alls passar i färgen. Nä, noll poäng från mig där.
Gulnad lume.Vadå fake-patina? På vad?
Jag tror snarare det är ett ofrivilligt lumeshot eller Lumibrite v2.Gulnad lume.
Hmm, så kanske det kan vara. Ser ju kissgult ut i alla fall.Jag tror snarare det är ett ofrivilligt lumeshot eller Lumibrite v2.
Hmm, så kanske det kan vara. Ser ju kissgult ut i alla fall.
Det är rätt många som har haft fel på sina bilder då, så här ser det ut på alla jag hittar.
Kolla in bilden @Molle tagit på den nya gröna. Inget pissgult där. Borde vara aktiverad lyspasta på fotot ovanför.
Ser onekligen pissgult ut.Det är rätt många som har haft fel på sina bilder då, så här ser det ut på alla jag hittar.
Även de som visar alla tre visar att STO har gulare lume. Är dessutom annan färg på triangeln och siffrorna på vridringsinlägget också.
Edit: Slänger in några skärmdumpar till från videon som den första bilden kom ifrån så att man får se dem i exakt samma ljus och samma förutsättningar.
Trist tycker jag, den tavlan passar inte ihop med gula lumepluppar. Någon har kissat i havet!Ser onekligen pissgult ut.