? Har du missat att dom blivit fristående ifrån Seiko och nu storsatsar på USA? Mer bling, mer LE och högre priser är absolut framtidenVad tror folk, är GS i full färd med att öka sina priser på samtliga modeller framöver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
? Har du missat att dom blivit fristående ifrån Seiko och nu storsatsar på USA? Mer bling, mer LE och högre priser är absolut framtidenVad tror folk, är GS i full färd med att öka sina priser på samtliga modeller framöver?
De höjer alltid priserna på nya modeller.Vad tror folk, är GS i full färd med att öka sina priser på samtliga modeller framöver?
? Har du missat att dom blivit fristående ifrån Seiko och nu storsatsar på USA? Mer bling, mer LE och högre priser är absolut framtiden
Verkligen fin.Vet iaf att de höjt priset på sbgn003 och 005. Listade 34k när de kom men kostar nu 36k. Så troligtvis kom en liten ökning på annat också.
Såg detta när jag besökte Svante på KM globen i början av januari.
Denna var galet cool!
Aha ok, alltid något!De höjer alltid priserna på nya modeller.
Det har de alltid gjort. Men de har inga årliga prishöjningar utan att förbättra produkterna som Schweizarna har.
Testade också den röda när jag var på KM Globen i slutet av November. Blev en klar favorit, galet fin!Vet iaf att de höjt priset på sbgn003 och 005. Listade 34k när de kom men kostar nu 36k. Så troligtvis kom en liten ökning på annat också.
Denna var galet cool!
Hoppas innerligt att vi slipper Rolextrams på GS.Nej det har inte undgått mig
Jag tänkte mest på om det kommer stora prisförändringar i rask takt eller om det kommer vara litegrann varje år tex.
Som @yonsson sa så blir nya modeller dyrare, men jag tror absolut alla modeller kommer bli dyrare. Instegskvartsarna kommer med nya urverket och de gamla fasas ut, nytt urverk = nytt högre pris. De som förut kostade 25 kommer säkert ligga 5-10k upp osv. Om du väntar på billiga instegsklockor har tåget gått innan året är slut är min gissning...Nej det har inte undgått mig
Jag tänkte mest på om det kommer stora prisförändringar i rask takt eller om det kommer vara litegrann varje år tex.
Verkligen fin.
Vad heter den reffen?
Sbgh269Testade också den röda när jag var på KM Globen i slutet av November. Blev en klar favorit, galet fin!
Jag antar du menar liten tillgång och stor efterfrågan med höga priser som följd? Det beror väl på hur man ser det, LE modeller med höga priser samtidigt som man hårdlanserar sitt varumärke (ökar efterfrågan).Hoppas innerligt att vi slipper Rolextrams på GS.
LE-modellerna är ändå en kul grej tycker jag.Jag antar du menar liten tillgång och stor efterfrågan med höga priser som följd? Det beror väl på hur man ser det, LE modeller med höga priser samtidigt som man hårdlanserar sitt varumärke (ökar efterfrågan).
Dom har sin charmLE-modellerna är ändå en kul grej tycker jag.
Det stod något om hyllning till år 2020 , men man kanske måste se en bättre bild för att se det suggestivaVet inte riktigtvad jag skall tycka...
Missade dock att tavlan på ena kvartsaren var riktigt cool - ser inte riktigt vad det föreställer eller står..
Har inget emot att GS satsar hårt.Jag antar du menar liten tillgång och stor efterfrågan med höga priser som följd? Det beror väl på hur man ser det, LE modeller med höga priser samtidigt som man hårdlanserar sitt varumärke (ökar efterfrågan).
Vet iaf att de höjt priset på sbgn003 och 005. Listade 34k när de kom men kostar nu 36k. Så troligtvis kom en liten ökning på annat också.
Denna var galet cool!
Spelar den solot från "we will rock you" när man vrider på bezeln?
Med tanke på att de lanserar keramiska glasringar och nya urverk 2 månader innan ”Japan-Basel” så lär det komma något riktigt bra. Jag gissar på en ny mekanisk GS-dykarklocka.Jag är svårt nyfiken på nästa reissue!!!
Det låter som det kommer att bli spännande/intressant att se.Med tanke på att de lanserar keramiska glasringar och nya urverk 2 månader innan ”Japan-Basel” så lär det komma något riktigt bra. Jag gissar på en ny mekanisk GS-dykarklocka.
Ryktas även om svart-tavlad SLA017 och blåtavlade SLA033 och SLA025. En svarttavlad 017 hade varit nice! Jag kom aldrig överens med sunbursten.
Min gissningVet inte riktigtvad jag skall tycka...
Missade dock att tavlan på ena kvartsaren var riktigt cool - ser inte riktigt vad det föreställer eller står..
Vet iaf att de höjt priset på sbgn003 och 005. Listade 34k när de kom men kostar nu 36k. Så troligtvis kom en liten ökning på annat också.
Denna var galet cool!
Wow! Undrar när dessa börjar dyka upp i Sverige så man kan få se dom på riktigt...
SBGH277
SBGH279
Den var grym!Ännu en AJHH-limited
SBGA421