uwabaki
Basic
Helvete, den var bra!Ännu en AJHH-limited
SBGA421
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete, den var bra!Ännu en AJHH-limited
SBGA421
SvartÄr Bezeln svært eller grön?
Tack! Hoppas att den skulle va grön
Då hoppas vi på bra priser för sbdc101. Tyvärr är den väl 44mm men man kan ju inte få allt här i livet
Lite nya till 55 årsjubileumet av första Seikodykaren.
SBEX011 som är en SLA025/SBEX007 utan guld. SBDC101, äntligen med rätt visare.
Juni/Juli tror jag.Vet du när dom släpps?
Ja, jag misstänker det med
Det borde vara denna hemska boett.
Hatar den boetten. Tyckte den var ett givet köp tills @Molle upplyste mig om boetten. Trodde i min enfald att de kanske gjort en ny mindre boett, men givetvis inte.Ja, jag misstänker det med
Är det samma boett som SBDC051/SPB051?Hatar den boetten. Tyckte den var ett givet köp tills @Molle upplyste mig om boetten. Trodde i min enfald att de kanske gjort en ny mindre boett, men givetvis inte.
Påminner lite om ”Street Series”: https://www.hodinkee.com/articles/seiko-prospex-street-series-solar-divers-introducingÄr den grå sbdy061, "tuna light" en ny modell eller finns den redan ute i andra färgsättningar som jag har missat?
Påminner lite om ”Street Series”: https://www.hodinkee.com/articles/seiko-prospex-street-series-solar-divers-introducing
Är det samma boett som SBGJ?Bättre bild på SBGH281
Typ, fast tunnare iom avsaknad GMTÄr det samma boett som SBGJ?
Hel drös med nya Seiko-modeller, som väl ser ut att direkt ersätta SARB033 och -35? Släpps i Mars. Modellbeteckning SZSB01(+ ytterligare en siffra), 40 mm breda, 12.7 tjocka, 4R35-verk, 100 m WR. Listpris strax över 5 papp.
Var hitta du infon? En av grejerna jag gillade med SARB033/035 var just storleken på 38mm. Tycker de är lite av en besvikelse om det bara är 40mm modeller och datumfönster är inte jättesnyggt heller, men kanske de flesta gillar det så.
Hel drös med nya Seiko-modeller, som väl ser ut att direkt ersätta SARB033 och -35? Släpps i Mars. Modellbeteckning SZSB01(+ ytterligare en siffra), 40 mm breda, 12.7 tjocka, 4R35-verk, 100 m WR. Listpris strax över 5 papp.
Den mörkblå såg ju riktigt nice ut.Hel drös med nya Seiko-modeller, som väl ser ut att direkt ersätta SARB033 och -35? Släpps i Mars. Modellbeteckning SZSB01(+ ytterligare en siffra), 40 mm breda, 12.7 tjocka, 4R35-verk, 100 m WR. Listpris strax över 5 papp.
Synd med en nedgradering av verk samt uppgradering av pris!
Uhrforum!Var hitta du infon? En av grejerna jag gillade med SARB033/035 var just storleken på 38mm. Tycker de är lite av en besvikelse om det bara är 40mm modeller och datumfönster är inte jättesnyggt heller, men kanske de flesta gillar det så.
Tycker man ser en hel del inspiration från GS. Är det en ny boett?
Specs:
Material Stainless Steel
Glass Sapphire Glass (Un reflection coating)
Caliber No. 6R35
Driving system Automatic
Driving period Approx. 70 hours when fully winding
Accuracy + 25 sec to – 15 sec / day
Case size 48.3 mm * 41.3 mm * 11.3
Futures
Luminous paint (Hands and Index)
Printed ” LIMITED EDITION” with serial No. on the case back
Rotating bezel
Jewelry 24
Second hand stop
Screw back case back
Limited 1964
MUMMA!
Y83000 , release 21/2
Sarben var onekligen mycket för pengarnaSynd med en nedgradering av verk samt uppgradering av pris!
Ja. Den ska efterlikna Kronografen som Seiko lanserade under OS 1964.Är det en ny boett?