• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Är något känt om länken/låset än för SPB143/9? Finns inga bilder på låset va? Antal micro-hål, verktygslös justering, osv :)

När inte handlare läcker info lyckas tydligen Seiko själva göra det.
F12FF764-5FBF-4869-8618-D967C756E341.png

Jag vet att jag sticker ut hakan nu, men jag fattar inte hype:n.
På fabriksbilderna ser luggarna typ rundade och konstiga ut, inte alls så skarpa som vore snyggt.
Jag tycker bezelns yta är alldeles för stor och ser bara B ut med borstad aluminium?
Vidare gillar jag inte sekundvisaren.
Annars är det kul att Seiko släpper en lite mindre dykare, men jag blir inte supersugen.
Jag gillar att sekundangivelserna verkar ligga printade på tavlan och inte på en plastig chapter ring och övriga visare är riktigt sexigt polerade.
Men vad vet jag? :nailbiting:

Jag vet att jag sticker ut hakan nu, men jag fattar inte hype:n.
På fabriksbilderna ser luggarna typ rundade och konstiga ut, inte alls så skarpa som vore snyggt.
Jag tycker bezelns yta är alldeles för stor och ser bara B ut med borstad aluminium?
Vidare gillar jag inte sekundvisaren.
Annars är det kul att Seiko släpper en lite mindre dykare, men jag blir inte supersugen.
Jag gillar att sekundangivelserna verkar ligga printade på tavlan och inte på en plastig chapter ring och övriga visare är riktigt sexigt polerade.
Men vad vet jag? :nailbiting:
Borstad keramik, inte Alu.

Tillbaka
Topp