Börsing
Basic
Bättre för varje bild. Spännande tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad bra den ser utFör att de kan.
Och gissningsvis för att det blir cool i kombo med sunburst-tavla när de glänser till samtidigt.
145an är den jag fastnade för också. Riktigt läcker alltså.Alltså. Oj.
Har i princip varit OWG ett och ett halvt år sedan jag skaffade min bb58.
Men alltså. Spb145
40mm......
Kan vara det vackraste seiko skapat.
Den på ett bra wåfflat gummi
SPB149 - Lite mer högupplöst foto
Riktigt bra! När släpps denna?
Ok, den är rätt cool faktiskt.För att de kan.
Och gissningsvis för att det blir cool i kombo med sunburst-tavla när de glänser till samtidigt.
Såg någon pratade om 1100 usd? Känns ju rimligt i jämförelse med sla033.
Det är den här jag stannar vid varje gång jag scrollar genom nyheterna. Äntligen en behaglig grön färg. Kommer behöva köpa den, bara att hoppas att priset inte blir på tok för orimligt.
Det känns ju väldigt rimligt med tanke på hur priserna börjat skena i allmänhet.Ok, den är rätt cool faktiskt.
Har du 143 i högupplöst med
Haha de är åtm ärliga, de går min skäl inte att skicka tillbaka sitt ex för garantiåtgärd efter dettaSeiko ids inte ens låtsas som att dom har linjerade bezels på produktbilderna
Det där är bara pinsamt på en produktbild...Seiko ids inte ens låtsas som att dom har linjerade bezels på produktbilderna
Pärlan sitter inte heller jättebra :/Seiko ids inte ens låtsas som att dom har linjerade bezels på produktbilderna
Är priset samma på den svarta?
Detta är SBDC107 / SPB149
Diameter: 40.5 mm
Height: 13.2 mm
Material: Steel
Water resistance: 200 m
Movement: 6R35
Features: Hours, minutes, seconds, and date
Winding: Automatic
Frequency: 21,600 beats per hour (3 Hz)
Power reserve: 70 hours
Det är alltså denna fast med svart tavla, SBDC101 / SPB143 som jag tänkte vi kan köra gruppköp på.
Nån tusenlapp eller mindre enl utsago då den inte är LE...Är priset samma på den svarta?
Ok, den är rätt cool faktiskt.
Cool bild. Satte du ihop den själv?
Klart jag gjorde, besattheten når inga gränser.Cool bild. Satte du ihop den själv?
Tror faktiskt inte det....Hur är det med de nya cocktail time? Har de postats i tråden?
Nja. De nya Turtle exempelvis som redan släppts ligger väl på typ 30% mer, orkar inte kolla upp exakt men nåt sånt. Visst nya, safirglas och keramisk bezel (som jag personligen inte vill ha) men med samma alignment problem som tidigare... Den senaste save the ocean blev jag dock sugen på, kanske samurai denna gång. Även velat ha en blå alpinist länge, den som finns är ju rätt svår att fåtag på, men gillade inte de nya fullt ut, det man tagit bort borde varit kvar imo.Varför är alla priser TBD förresten? Det verkar konstigt med ett officiellt avtäckande som saknar prisinfo på samtliga modeller. Jag antar dock att de ligger kring samma nivå som sina syskon.
Va hamnar denna på ca pris vid gruppköp vs rek butikspris
Detta är SBDC107 / SPB149
Diameter: 40.5 mm
Height: 13.2 mm
Material: Steel
Water resistance: 200 m
Movement: 6R35
Features: Hours, minutes, seconds, and date
Winding: Automatic
Frequency: 21,600 beats per hour (3 Hz)
Power reserve: 70 hours
Det är alltså denna fast med svart tavla, SBDC101 / SPB143 som jag tänkte vi kan köra gruppköp på.
Alpinisterna med 6R35 ligger på 9000kr tror jag, Sumo med samma verk ligger på 10? 12? Så lägg till lite för ny modell, 12-14 kanske.Säg mig att detta är pjäser ala 1000€ nivån, måste ha isf!