Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den man gillar!Första GS, vilken köper man?
Kvarts, mekanisk eller spring drive?Första GS, vilken köper man?
Snowflakes.Första GS, vilken köper man?
90 bokade låter ju jättekul, dom flesta hänger väl på KS antar jag.Vet inte om det tagits upp i tråden (eller hur väl det stämmer) men fick svar från en AD igår att 100 st spb149 kommer till Sverige varav 90 st nu var bokade. Förhoppningsvis kommer en av dem till mig i september!
lär ju bli forumets vanligaste klocka om alla 90 hamnar här inne90 bokade låter ju jättekul, dom flesta hänger väl på KS antar jag.
Är det KM Globen som du syftar på?
Magisk. Tänk dig den sedan i svart... då jäklar snackar viÄntligen lite mer videomaterial på SPB149. Jag tycker den ser riktigt bra ut. Det är länk- och boettkopplingen som jag kanske tycker kunnat vara lite mer ”sömlös”, men den kommer bli riktigt bra.
Det är topphemligt. Sådan information kan vi inte delge hur som helst.Vad är det ni gillar så mycket med SPB149? Förstår inte alls hypen. Inget illa menat, undrar bara vad ni tycker är så "magiskt" med den?
Det är topphemligt. Sådan information kan vi inte delge hur som helst.
(Dvs vi har ingen aning själva men det låter bra och vi försöker försvara ett inköp av ytterligare en klocka vi inte behöver )
Ser riktigt bra ut, synd att dom filma under så dålig belysning bara..Lite mer videomaterial på SPB149. Jag tycker den ser riktigt bra ut. Det är länk- och boettkopplingen som kanske kunnat vara lite mer ”sömlös”, men den kommer bli bra.
Vad är det ni gillar så mycket med SPB149? Förstår inte alls hypen. Inget illa menat, undrar bara vad ni tycker är så "magiskt" med den?
Jag hörde att 100st kommer till Sverige, Finland, Norge och Danmark. Och att Sverige bara får in 30st..alla till KM Globen..90 bokade låter ju jättekul, dom flesta hänger väl på KS antar jag.
Är det KM Globen som du syftar på?
En av de har mitt navn i hvert fallJag hörde att 100st kommer till Sverige, Finland, Norge och Danmark. Och att Sverige bara får in 30st..alla till KM Globen..
Vart hörde du det? Min beställningen är från AD som inte är KM globen iaf.Jag hörde att 100st kommer till Sverige, Finland, Norge och Danmark. Och att Sverige bara får in 30st..alla till KM Globen..
Hörde även att ett enstaka andra AD:s KAN få in 1-2st...vet ej om detta stämmer..Vart hörde du det? Min beställningen är från AD som inte är KM globen iaf.
Det låter rimligt, fick höra att "Seiko Sverige" skulle få in 100st. Vet inte ifall det finns något Seiko Sverige öht, kan lika gärna vara norden isåfall (Optura?) som distribuerar de 100 klockorna till våra länder och då 30 st hit!Hörde även att ett enstaka andra AD:s KAN få in 1-2st...vet ej om detta stämmer..
Yes det stämmer..Det låter rimligt, fick höra att "Seiko Sverige" skulle få in 100st. Vet inte ifall det finns något Seiko Sverige öht, kan lika gärna vara norden isåfall (Optura?) som distribuerar de 100 klockorna till våra länder och då 30 st hit!
Kommer lista 16495kr..Vad kostar SPB149?
Vad kostar SPB149?
Ja man längtar verkligen.....Tror denna kommer bli den ultimata dykaren genom tiderna.. Proportionerna verkar vara riktigt bra och riktigt bra storlek....längtar tills den kommer..
Den ser kanon ut indeed men då får de se till att länken levererar.Tror denna kommer bli den ultimata dykaren genom tiderna.. Proportionerna verkar vara riktigt bra och riktigt bra storlek....längtar tills den kommer..
Det tror jag absolut.. Dom ska tydligen ha förbättrat den markant..Den ser kanon ut indeed men då får de se till att länken levererar.
Jag fattar verkligen inte heller. Den ser OK ut men det är verkligen på gränsen.Vad är det ni gillar så mycket med SPB149? Förstår inte alls hypen. Inget illa menat, undrar bara vad ni tycker är så "magiskt" med den?