• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Brutus

Cartier
2-Faktor
SPB151/153 (alltså 6105 re-issues), är det någon som vet om det är keramisk bezel på dessa? Jag hittar inte den info:n... Tack!
 

mega

Rolex
Vet inte om det tagits upp i tråden (eller hur väl det stämmer) men fick svar från en AD igår att 100 st spb149 kommer till Sverige varav 90 st nu var bokade. Förhoppningsvis kommer en av dem till mig i september! :D
90 bokade låter ju jättekul, dom flesta hänger väl på KS antar jag.
Är det KM Globen som du syftar på?
 

Rixard

Cartier
Hörde även att ett enstaka andra AD:s KAN få in 1-2st...vet ej om detta stämmer..
Det låter rimligt, fick höra att "Seiko Sverige" skulle få in 100st. Vet inte ifall det finns något Seiko Sverige öht, kan lika gärna vara norden isåfall (Optura?) som distribuerar de 100 klockorna till våra länder och då 30 st hit!
 

Code

AKA Vincent B
Tror denna kommer bli den ultimata dykaren genom tiderna.. Proportionerna verkar vara riktigt bra och riktigt bra storlek....längtar tills den kommer.. :D
65modern1.jpg
 
Topp