Spiken i ögat.. eller vad det heter. Du har en poäng, som i mitt huvud är en sanning.Sedan så får vi väl skylla oss själva att vi skrikigt efter en 40mm dykare i klassisk boettstil de senaste åren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spiken i ögat.. eller vad det heter. Du har en poäng, som i mitt huvud är en sanning.Sedan så får vi väl skylla oss själva att vi skrikigt efter en 40mm dykare i klassisk boettstil de senaste åren.
Fina replikor kan bli dyra.Jag gissar att dom tar betalt för att dom kan. 62MAS har en historia som Alpinisten saknar, och historia bakom klockor får oss klocknördar att bli knäsvaga och fuktiga i byxan. Finns det en story bakom klockan, att den används av ett superduperelitkrigarteam, har varit på månen eller djupast i havet eller används av en gammal filmikon så lättar vi gärna på lädret.
Tänk vad det hade kostat om dom faktiskt gjorde en fulländad replika, med ett bättre verk och moderna material! SLA t.ex. är en fin Willard men utan fasningen i glaset tappar den väldigt mycket.Fina replikor kan bli dyra.
Du har så rätt.Tänk vad det hade kostat om dom faktiskt gjorde en fulländad replika, med ett bättre verk och moderna material! SLA t.ex. är en fin Willard men utan fasningen i glaset tappar den väldigt mycket.
Ursäkta segt svar, helt missat att du citerade! Gillar den! Sköna nyanser beroende på ljus. Från nästan svart - grön - ljus grön. Vad jag kan minnas är det ingen jättestor skillnad, denna bärs något större men inget som skulle vara ett problem med din handledJäkla fin i den färgen Hur känns den annars? Bra storlek? Tyngd? Om du kommer ihåg hur 6105 kändes, jämfört med den?
Ja jag började nästan bli lite irriterad här!Ursäkta segt svar, helt missat att du citerade! Gillar den! Sköna nyanser beroende på ljus. Från nästan svart - grön - ljus grön. Vad jag kan minnas är det ingen jättestor skillnad, denna bärs något större men inget som skulle vara ett problem med din handled
Vill du låna den någon vecka är det bara att säga till så postar jag denJa jag började nästan bli lite irriterad här!
Tack för lite inspo Ja dessa handleder sväljer det mesta Den ser verkligen helt magisk ut i alla fall!
Vill du låna den någon vecka är det bara att säga till så postar jag den
Alltid lika vänlig Men det vågar man knappt Kan tänka lite på det så återkommer jagVill du låna den någon vecka är det bara att säga till så postar jag den
Du kanske till och med kan hjälpa mig sätta första repan/dingen i den, du har min fulla tillåtelse Fundera du, den väntar på dig!Alltid lika vänlig Men det vågar man knappt Kan tänka lite på det så återkommer jag
Han vet att du kommer att vara väldigt rädd om den.Alltid lika vänlig Men det vågar man knappt Kan tänka lite på det så återkommer jag
Ett erbjudande jag inte kan tacka nej till känns det somDu kanske till och med kan hjälpa mig sätta första repan/dingen i den, du har min fulla tillåtelse Fundera du, den väntar på dig!
Ja eller har han bestämt sig för att behålla den men det är inte likt honomHan vet att du kommer att vara väldigt rädd om den.
Haha, nu är ni lustiga gossarEtt erbjudande jag inte kan tacka nej till känns det som
Ja eller har han bestämt sig för att behålla den men det är inte likt honom
Smällar man får taEtt erbjudande jag inte kan tacka nej till känns det som
Ja eller har han bestämt sig för att behålla den men det är inte likt honom
En fråga. Fick du in orginal bandstiften på detta?Här kommer min SPB143 på Zuludiver Seacroft Waffle som jag inhandlade i tisdag på Royal Straps. Hyfsat mjukt, luktar lite kokos och ser riktigt bra ut på klockan!
Vad tycker ni?
Såg nice ut. Vad är det för gummi?Bara ifall någon funderar på ett liknande gummi. I mina ögon är den forfarande helt klart bäst på länken.
Det är ett Zuludiver 285 (fast med metallkeepers från något annat Zuludiver gummi). Jag gillar det, så det får sitta på min Willard tills/om jag hittar något bättre till den.Såg nice ut. Vad är det för gummi?
Har märkt att jag (som vanligt) hamnar lite mellan hål på orginalgummit. Så det är ju lite surt....
Gillar också länken men skönt att kunna variera lite.
Willard ??Det är ett Zuludiver 285 (fast med metallkeepers från något annat Zuludiver gummi). Jag gillar det, så det får sitta på min Willard tills/om jag hittar något bättre till den.
Efter captain Willard, huvudkaraktären i Apocalypse Now, som bar förlagan.Willard ??
Då är det väl bara 6105 som är en Willard ?Efter captain Willard, huvudkaraktären i Apocalypse Now, som bar förlagan.
Willard 3.0, men jag är för lat för att skriva hela.Willard ??
Då är det väl bara 6105 som är en Willard ?
”Willard X” blir väl braWillard 3.0, men jag är för lat för att skriva hela.
Originalstiften passadeEn fråga. Fick du in orginal bandstiften på detta?
Willard 3.0, men jag är för lat för att skriva hela.