BRATTÅS
Silver
Eller äkta och oäkta ?”Willard X” blir väl bra
Väntar med spänning på 4.0Var det SLA033J som var 2.0?
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller äkta och oäkta ?”Willard X” blir väl bra
Väntar med spänning på 4.0Var det SLA033J som var 2.0?
Ok. Det var svårt på deras Tropic kan jag säga...Originalstiften passade
Satfläsk. Jag skiter i om den kallas oäkta eller inte. Den gröna är fantastisk.Ursäkta segt svar, helt missat att du citerade! Gillar den! Sköna nyanser beroende på ljus. Från nästan svart - grön - ljus grön. Vad jag kan minnas är det ingen jättestor skillnad, denna bärs något större men inget som skulle vara ett problem med din handled
Det gör du rätt i. Folk kan kalla den kattskit, blir inte mindre bra för det. Det är inte en 6105 och skall inte förväxlas med den heller. Däremot är det uppenbart vart designen är tagen ifrån. En väldigt lyckad modern tappning på en äldre design helt enkelt.Satfläsk. Jag skiter i om den kallas oäkta eller inte. Den gröna är fantastisk.
Jag sa inte att det var enkeltOk. Det var svårt på deras Tropic kan jag säga...
Saker man kan höra både på KS och i sovrummet...
Har märkt att jag (som vanligt) hamnar lite mellan hål på orginalgummit...
Haha, näe det har du f*n rätt i! Därför jag funderar på Uncle Seiko´s våffla...Jag sa inte att det var enkelt
Haha, vaselin kan ju hjälpa till i båda lägen...Saker man kan höra både på KS och i sovrummet
...
Grattis! Men vad hände med bilden? ☺
Så har KM Globen levererat sin första SPB153. Som jag har längtat efter denna <3
Fokus på globen i bildenGrattis! Men vad hände med bilden? ☺
Coolt! Scrollade först bara förbi bilden och undrade hur man kan misslyckas så kapitalt, ha ha!Fokus på globen i bilden
Haha absolut. F*n sjukt snygg är den!
Magisk
Svinfin! En sån måste också knölas ner i lådan!
Haha absolut. F*n sjukt snygg är den!
Svinfin! En sån måste också knölas ner i lådan!
Jag har inte heller orkat vänta på Uncle Seiko. Har inte ägt ngt.@fluffy67 Hur är bandet i jämförelse med Uncle Seiko? (Om du ägt en)
Funderar nämligen på att beställa ett från RoyalStraps. Orkar inte vänta 4-6 veckor på Uncle Seiko.
Jag har inte heller orkat vänta på Uncle Seiko. Har inte ägt ngt.
Köpte detta i väntan på originalbandet som ska komma i slutet på augusti.
Jag är nöjd med bandet och det används utan ngn irritation
Om någon vill flippa sin SPB153 så hojta! Ser sjukt bra ut!