+1, tycker den är grym!Stekhet! Ett måste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1, tycker den är grym!Stekhet! Ett måste!
Har inte sett någon bild ännu.Har ni diskuterat den nya 6159an som kommer? Ser ut att vara ett liknande koncept som 62mas, dvs limiterad (1500 tror jag), svindyr och svinsnygg. Någon som vet nått mer?
Har du någon kölista man kan ställa sig på @yonsson?Har inte sett någon bild ännu.
8L55 är nice.
Keep the dream alive!Har du någon kölista man kan ställa sig på @yonsson?
Keep the dream alive!
Ge lite specs eller nån källa då. Jag tror det kommer komma en men jag har inte sett den eller hört några specs än. Om du syftar på ryktet så har jag nog en ganska stor del i det.It’s a fact!
Ge lite specs eller nån källa då. Jag tror det kommer komma en men jag har inte sett den eller hört några specs än. Om du syftar på ryktet så har jag nog en ganska stor del i det.
Kan man bli tråkigare än du är nu?Detta är inget rykte. Allt jag kan säga
Kan man bli tråkigare än du är nu?
I Kobra Kai säger man även B när man sagt A.Har ni diskuterat den nya 6159an som kommer? Ser ut att vara ett liknande koncept som 62mas, dvs limiterad (1500 tror jag), svindyr och svinsnygg. Någon som vet nått mer?
I Kobra Kai säger man även B när man sagt A.
Meningslöst utan källa eller mer info.Har ju sagt att den kommer. Exakt när och exakt spec känner jag inte till.
Meningslöst utan källa eller mer info.
Den här var nice!
Det roliga är att det är en "PEPSHI"Mucho! Gud vad skönt att det inte var någon ny PADI-version
Det roliga är att det är en "PEPSHI"
Vad kommer den kosta?Den här var nice!
Ingen aning, kolla på Seiyas site.Vad kommer den kosta?
Självklart. 488 dollar plus moms och tull kostar den där!Ingen aning, kolla på Seiyas site.
Normalt Sumopris då. Nice!Självklart. 488 dollar plus moms och tull kostar den där!
Fan, boetten känns som ett intressant tillägg bland de andra dykarna men som helhet känns det off. Kronan hade gjort sig bättre insjunken i boetten, lite som Citizens turtle-variant. Indexen känns lite väl mjuka, får (dåliga) vibbar från 90-talet.
Jag tycker den är hemsk. Varför inte göra en ny 6105-8000 istället? Om man vill göra en mindre dykarklocka alltså.Fan, boetten känns som ett intressant tillägg bland de andra dykarna men som helhet känns det off.
Jag tycker den är hemsk. Varför inte göra en ny 6105-8000 istället? Om man vill göra en mindre dykarklocka alltså.
Här fick i alla fall jag lite ont i ögat