Psykel
Pandion
Såg ju bättre ut "på riktigt" än i katalogen iallafall. Undrans hur dom ser ut i profil, vid kronan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg ju bättre ut "på riktigt" än i katalogen iallafall. Undrans hur dom ser ut i profil, vid kronan.
Jag vill så gärna gilla det här... men nej.
Någon mer info om denna? Ref?
Vet ej.Någon mer info om denna? Ref?
SRPC44!Någon mer info om denna? Ref?
Du har rätt, my bad...
Kanske med en annan länk. Skulle gärna vilja ha en mindre srp. Varför var dom tvungen att ändra den helt...
Den här var nice!
Den grå ser mycket bra ut!
Nya gråa, ser bra ut.
Pepsi-Sumon ligger på samma pris som vanliga Sumon, vilket borde betyda att den inte är limiterad.Den var riktigt snygg, fick ju mig att glöma padi samurai väldigt fort, är det en limited edition? Och hur fungerar det att beställa från seiya? Är det paypal som gäller?
Pepsi-Sumon ligger på samma pris som vanliga Sumon, vilket borde betyda att den inte är limiterad.
Fast det har ju inte med marknad att göra. Han är inte AD så alla garantiärenden på klockor han säljer måste gå via honom, oavsett på vilka marknader modellen säljs.Okej, mailade med seiya och om jag förstod han rätt så så var den för Japan domestic market och han kunde inte garantera att min lokala seiko handlaren skulle utföra något garanti jobb på den om man fick något problem med den.
Fast det har ju inte med marknad att göra. Han är inte AD så alla garantiärenden på klockor han säljer måste gå via honom, oavsett på vilka marknader modellen säljs.
Har ni diskuterat den nya 6159an som kommer? Ser ut att vara ett liknande koncept som 62mas, dvs limiterad (1500 tror jag), svindyr och svinsnygg. Någon som vet nått mer?
Har inte sett någon bild ännu.
8L55 är nice.
Vet inte mer än tidigare. Den ska tydligen se ut som en SBDX012 fast eventuellt med tunnare vridring. Har inte sett någon bild.Någon som har hört något nytt om denna?
Spännande, kan säkert bli bra med tunnare vridring! Hoppas att de slänger med en länk som på SLA017 också.Vet inte mer än tidigare. Den ska tydligen se ut som en SBDX012 fast eventuellt med tunnare vridring. Har inte sett någon bild.
Riktigt läcker! Snyggt med roséguld!Blå & Gul(d) SBGJ231
Snyggt från Seiko SRPC44