15st bara! De är vad jag kallar limited edition de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
15st bara! De är vad jag kallar limited edition de
PT= platina, lär ju kosta några kr.15st bara! De är vad jag kallar limited edition de
Man lever bara en gång och ingen minns en fegisPT= platina, lär ju kosta några kr.
Tråk! Original-VFA:arna hade ju boett i palladium!PT= platina, lär ju kosta några kr.
@xBjörne
Det kommer 2st olika 1000m Tonfiskar, kvarts. Ska tydligen vara snygga men mer än så vet jag inte.
Hurra hurra! Nästan på gränsen till för bra det här, sportkvarts från GS och två nya Tunas@xBjörne
Det kommer 2st olika 1000m Tonfiskar, kvarts. Ska tydligen vara snygga men mer än så vet jag inte.
Jag har svårt att se att de kan släppa någon roligare tonfisk än de som redan finns.Bara att hålla sig lite cool ett tag m a o...
SBBN025 med guld- bezel, visare, krona, skruvar och boett. Det hade nog blivit grymt bra!Jag har svårt att se att de kan släppa någon roligare tonfisk än de som redan finns.
Som SBDX014 fast kvarts, lite tunnare och gärna med gulare gulddetaljer (kanske titannitrid coating som på de gamla golden tunorna).SBBN025 med guld- bezel, visare, krona, skruvar och boett. Det hade nog blivit grymt bra!
Men visst, det finns redan ett par riktigt coola 1000-meters som tex cermeten så de har mycket att leva upp till.
SBBN025 med guld- bezel, visare, krona, skruvar och boett. Det hade nog blivit grymt bra!
Men visst, det finns redan ett par riktigt coola 1000-meters som tex cermeten så de har mycket att leva upp till.
Hehe, jag gillar nya klockor med tryck i lumen osv! Men din golden Tuna är riktigt bra
Bara att köpa en gammal om man vill ha güld.
Men visst, oavsett vad de lanserar så lär de ju bli grymma. Det kommer bli jobbigt att prioritera cashen 2018. Breitling står ju dessutom inför en helt omarbetad portfolio verkar det som.
Den där är ju given. Tack Seiko!
Men va fan!
Nästan OWG-material, lyse och allt.Min spargris darrar av rädsla, den svarta måste ju vara den ultimata klockan alla kategorier.
Och skruvad krona i vettig storlek, helt fantastiskt.Nästan OWG-material, lyse och allt.
Ja, fan! Jag har ju redan en GS GMT men den där blir ju svår att motstå. SLA025 eller GMT, det är frågan.Min spargris darrar av rädsla, den svarta måste ju vara den ultimata klockan alla kategorier.
Bara att följa xBjörnes checklista för perfekta klockor:Ja, fan! Jag har ju redan en GS GMT men den där blir ju svår att motstå. SLA025 eller GMT, det är frågan.
GMT'n lätt! SLA025 kommer ändå vara för hög.Ja, fan! Jag har ju redan en GS GMT men den där blir ju svår att motstå. SLA025 eller GMT, det är frågan.
Även min tanke, så jävla bra!Nästan OWG-material, lyse och allt.
Du har ju rätt såklart. Sitter ju med 3st hi-beats nu, blir mycket ställande om jag köper en till hi-beat. Just nu lutar det åt GMTn.Bara att följa xBjörnes checklista för perfekta klockor:
1. Är det inte kvarts, köp kvarts istället.
9f86 är ett kvartsverk? Den svarta GMTn uppe till vänster var ju mycket trevlig.Du har ju rätt såklart. Sitter ju med 3st hi-beats nu, blir mycket ställande om jag köper en till hi-beat. Just nu lutar det åt GMTn.
Ja, exakt. Men SLA025 är ju hi-beat.9f86 är ett kvartsverk? Den svarta var ju mycket trevlig.
För att tavlan är grön, syns dock inte på bilden.Varför inte svart bakgrund i datumfönstret på den undre svarta?
Ok det förklarar varför. Då är är det rätt i min bok.För att tavlan är grön, syns dock inte på bilden.