Gah, SLA025! Och dessutom en grön!
Killing it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gah, SLA025! Och dessutom en grön!
Killing it!
Spännande! Budget-MM?
Killing it!
SLA025 ser fin ut!
Killing it!
025 är ju grym men även 077 ser kanon ut.SLA025 ser fin ut!
Den gröna var ingen hit och dessutom med ett X på tavlan av någon anledning...
Killing it!
OWG here I come! Har precis köpt en mm600 också. Jisses, fullt i SEIKO-lådan snart.Där har vi den ju!
Jag hade bara fått en bild via snapchat som jag lovat att inte dela. Sorry. Kul att den kom fram nu!
OWG here I come! Har precis köpt en mm600 också. Jisses, fullt i SEIKO-lådan snart.
Håller tummarna stenhårt för en limiterad kvarts-tuna också, det vore något!025 är ju grym men även 077 ser kanon ut.
9F med GMT..... se inlägget ovan.Håller tummarna stenhårt för en limiterad kvarts-tuna också, det vore något!
025 kanske blir lite för dyr för mig med 8L55-verket, plus det lilla bekymret att jag ogillar automatare av hela mitt hjärta
Mycket bra, det behövs fler sportiga kvarts-GS och inte bara dressiga modeller.9F med GMT..... se inlägget ovan.
de övre såg ut som givet köp tills jag såg 44mm -.-
Killing it!
Jag kommer nog hellre vilja ha en 9F med GMT än en SLA025, priserna lär ju bli lika, GMTn kanske till och med blir billigare.Mycket bra, det behövs fler sportiga kvarts-GS och inte bara dressiga modeller.
Inget lipande nu, de är ju grymma!de övre såg ut som givet köp tills jag såg 44mm -.-
Rimligt, våga vägra automatare!Jag kommer nog hellre vilja ha en 9F med GMT än en SLA025, priserna lär ju bli lika, GMTn kanske till och med blir billigare.
https://www.seiko-watch.co.jp/boutique/ginzasix/jp/Lär man kunna, butikschefen i Ginza är trevlig. Ring eller maila och fråga.
Kan kolla om jag har kvar hans visitkort men tror jag slarvat bort just det faktiskt.https://www.seiko-watch.co.jp/boutique/ginzasix/jp/
Japaner verkar inte vara så mycket för e-post, eller iaf inte Seiko. Hittar ingen e-postadress.
och storaInget lipande nu, de är ju grymma!
Det kommer tydligen någon Tuna LE också.Kom igen nu Seiko, 40 år är väl ändå värt att fira!
OMG!Det kommer tydligen någon Tuna LE också.
MM600 är kalas, bra gjort!OWG here I come! Har precis köpt en mm600 också. Jisses, fullt i SEIKO-lådan snart.
Håll aldrig hemlisar för oss igen, då får du en Turtle på ögat!Där har vi den ju!
Jag hade bara fått en bild via snapchat som jag lovat att inte dela. Sorry. Kul att den kom fram nu!
Någon indikation på pris?
Killing it!
Killing it!
Det är tre olika modeller.Någon indikation på pris?
Om man får spekulera lite —> Sla019 som Sla017, Sla025 bra mycket dyrare än Sla017? Inte direkt vågade gissningar kanske.Det är tre olika modeller.
Hyfsat pris, dyr, dyrare.
(Nej, vet inte, alla priser blir officiella i mars).
För SLA019 har du ju SBDX017 som riktmärke, den har (sjukt nog) ett listpris på 30 i Sverige.Om man får spekulera lite —> Sla019 som Sla017, Sla025 bra mycket dyrare än Sla017? Inte direkt vågade gissningar kanske.
Om det nu är SBGL...-caset så är de 38-ish, ganska hög om jag inte missminner mig.Rätt coolt att göra en VFA...
Bara pt eller guld, eller i stål också?
Såg inte case size?