Säger som glasögonreklamen. Smart!25, som i 25-årsjubiléet för 9F?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säger som glasögonreklamen. Smart!25, som i 25-årsjubiléet för 9F?
Jag checkade just min 9F62 och urverket har fortat sig en tiondels sekund på 3 månader Undrar vad det blir för stjärna på det?Om 5spy= guldstjärna kan dom gärna få sätta en i silver på resterande 10spy. Skulle vara ett trevligt design element på kvartsarna. Då ser man vilka modeller som fått de finaste kristallerna till middag
Ja, mina brukar ligga på 1sek diff när det är dax för sommar/vintertidJag checkade just min 9F62 och urverket har fortat sig en tiondels sekund på 3 månader Undrar vad det blir för stjärna på det?
Premiär för nya gröna Sumo och Monster i veckan! Någon som ska beställa?
Vet du varifrån den kommer gå att lägga vantarna på?Premiär för nya gröna Sumo och Monster i veckan! Någon som ska beställa?
Naaaaajjjjzz!Premiär för nya gröna Sumo och Monster i veckan! Någon som ska beställa?
Googlade snabbt, de vanliga japanska shoppingsidorna typ... aldrig beställt från en sådan men nu kanske det är dags.Vet du varifrån den kommer gå att lägga vantarna på?
Tror det kommer en panda.Lite mer än an månad kvar till Basel och inte fler läckta bilder? Imponerande att de lyckas hålla tätt. Jag är i alla fall duktigt uttråkad så jag behöver MER BILDER på vad som komma skall!
Hahaha snyggt!Tror det kommer en panda.
Tätt? Läcker ju som ett såll, tror vi har sett allt redan.Lite mer än an månad kvar till Basel och inte fler läckta bilder? Imponerande att de lyckas hålla tätt. Jag är i alla fall duktigt uttråkad så jag behöver MER BILDER på vad som komma skall!
Sant, bra poäng. Tänkte mest på bilder som inte är produktblad. Får skylla på att jag är så galet taggad på Basel!Tätt? Läcker ju som ett såll, tror vi har sett allt redan.
Det brukar bara läcka katalogbilder. På Basel är SEIKO en av få tillverkare som inte ens har urverk i sina klockor.Sant, bra poäng. Tänkte mest på bilder som inte är produktblad. Får skylla på att jag är så galet taggad på Basel!
Vet ej, men det låter ju troligt.Rätt snygg. Går en del av vinsten till ett miljöbefrämjande ändamål?
Cool, det blir en jobbig prioritering i år. De kunde väntat med kvarts-GMT till nästa år tycker jag.SLA025... (japanref på bilden)
Tyckte Robban sa leverans i början på nästa år för dem. Du hinner nog med bådaCool, det blir en jobbig prioritering i år. De kunde väntat med kvarts-GMT till nästa år tycker jag.
Cool, det blir en jobbig prioritering i år. De kunde väntat med kvarts-GMT till nästa år tycker jag.
Det är därför jag i 99% av fallen handlar på ren impuls, då hinner man inte ändra sig.Du kan inte hålla på och ändra dig hela tiden. Köpa lösgodis tillsammans med dig måste vara en mardröm.
Den gjorde mig lite knäsvag.
Har för mig den där kommer i sköldpaddeutförande också.
Säkert. Blir nog lika många varianter som Padi.Har för mig den där kommer i sköldpaddeutförande också.
Har för mig den där kommer i sköldpaddeutförande också.
Schysst med svart bezel och svart krona.
Den såg ju faktiskt rätt trevlig ut! Intressant variant av tvåtonsdesign som man nog inte ser så ofta, stål/svart.
Jag snorklade med honom på Tabarca i Spanien för några år sedan. Väldigt trevligt naturreservat (heter det så i havet?) som han var med och startade.Den såg ju faktiskt rätt trevlig ut! Intressant variant av tvåtonsdesign som man nog inte ser så ofta, stål/svart.
Edit: Sjukt bra att en del av pengarna går till Fabien Cousteau Ocean Learning Center också! Fabien är barnbarn till den legendariska Jacques Cousteau!