• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Kson

Patek
2-Faktor
tapatalk_1519283634433.jpeg

Ja varför inte :). Vet du nått om pris och när den släpps?
 

Psykel

Patek
Andra halvan av 2018 fick jag höra idag.

Fick även info om att det samtidigt kommer släppas en orange Turtle. Och NEJ @yonsson, jag har inga bilder och jag vet inget mer än så just nu så jag kanske lika gärna skulle ha hållit tyst :p
Orange är ju alltid läckert! =)
Orange turtle blir ju grymt!
Först blå, nu orange. Behövs en röd och en lila, sen finns hela uppsättningen! :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Andra gången nu :). Priset är helt ok enligt mig :cigar:.
Man kunde ju räkna ut rätt enkelt att priset kommer hamna över 40 men när det kryper upp mot 60, då börjar det bli lite svettigt. Säkert en kanonklocka däremot så kör hårt! Ser fram emot att se dina foton senare. Jag lutar mot en 9FGMT istället.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det så stor produktionskostnad eller har dom blivit fartblinda sedan sla017 sålde så bra? Nåväl, kul klocka tråkigt pris ;)
Det är nog ingen eller liten skillnad i produktionskostnad men 6159 är ju den bästa dykarklockan lanserad någonsin från SEIKO. Då kan ju liksom inte en limiterad reissue vara billig, det hade ju varit knas.
 
Topp