Trevlig! Var hittar man info om den? Såg inget på GS japanska sida.SBGA377
Ltd. 36st endast en butik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! Var hittar man info om den? Såg inget på GS japanska sida.SBGA377
Väldigt intressant. Vet inte om jag diggar looken på den här men jag är väldigt hypead över det nya verket. Jag undrar dock vad sub tavlan (vad är "sub dial" på svenska? ) vid klockan tre ska vara? Trodde först att det var en datumvisare men det ser ut som att den går upp till 35 så vad kan det vara? Jag hoppas att anledningen Seiko la ner SARB017 var för att hotta upp den med ett GMT verk vilket gör att kompassfunktionen skulle bli avsevärt mer användbar.Sprang över denna. Ny Landmaster typ?
Det är nog datum som går till 31.Väldigt intressant. Vet inte om jag diggar looken på den här men jag är väldigt hypead över det nya verket. Jag undrar dock vad sub tavlan (vad är "sub dial" på svenska? ) vid klockan tre ska vara? Trodde först att det var en datumvisare men det ser ut som att den går upp till 35 så vad kan det vara? Jag hoppas att anledningen Seiko la ner SARB017 var för att hotta upp den med ett GMT verk vilket gör att kompassfunktionen skulle bli avsevärt mer användbar.
https://www.imn.jp/post/108057198482Trevlig! Var hittar man info om den? Såg inget på GS japanska sida.
Mailade dem för någon vecka sedan angående, SRPC41K1, fick då svaret:
"Preliminär lansering i slutet av mars i Sverige, fick jag nu besked om.
Pris 4798:-"
Så bör isåfall trilla in i närtid
Snyggt, fick mail innan idag med. =)
Oj, de såg verkligen bra ut! Just vad jag behövde, ytterligare en klocka att vela över...
+3/-1 s per dag.VFA?
Vad har dom för gångspecifikation på den?
+ - 1 minut i månaden eller bättre hoppas jag.
Samma tavla på alla bara sämre bilderFantastiskt vacker swirl på tavlan på den första!
Hehe, det regnar verkligen modeller, helt galet.Ouch, den blå var fin!!!!!
Varför släpper GS så himla mycket fantastiska klockor indetta tempo, kan ju aldrig få tummen ur och besluta mig för vilken man vill ha!!!!
För egen del kan de släppa vad som helst. 9F GMT är såå given, allt annat är bonus.Ouch, den blå var fin!!!!!
Varför släpper GS så himla mycket fantastiska klockor indetta tempo, kan ju aldrig få tummen ur och besluta mig för vilken man vill ha!!!!
+3/-1 s per dag.
Jag hade något sådant här på min önskelista. Någon gissning vad den kommer att gå för? Kan vara toppen för 10-15k.Sprang över denna. Ny Landmaster typ?
Tror den kommer kosta mer än så men efter hand dyker det nog upp annat med det urverket i lägre prisspann.Jag hade något sådant här på min önskelista. Någon gissning vad den kommer att gå för? Kan vara toppen för 10-15k.
Den var riktigt trevlig! Tur jag inte är i Japan fortfarandeSBGA377
Klockmaster Globen har fått in dem.Hur har det gått med Mini Turtle? Är det ingen som fått hem den?
Jag var lite otydlig. Jag menar, är det ingen som köpt en än?Klockmaster Globen har fått in dem.
Springdrive Landmastern är ju typ 24kKr i Japan och den måste vara dyrare än det nya verket som är ju 6R och jag råkar ha en familjemedlem därTror den kommer kosta mer än så men efter hand dyker det nog upp annat med det urverket i lägre prisspann.
Å andra sidan har Landmastern funnits rätt länge utan att ha fått nämnvärd prisökning, SEIKO brukar passa på när de lanserar nya modeller.Springdrive Landmastern är ju typ 24kKr i Japan och den måste vara dyrare än det nya verket som är ju 6R och jag råkar ha en familjemedlem där
Nu fick vi svar.Springdrive Landmastern är ju typ 24kKr i Japan och den måste vara dyrare än det nya verket som är ju 6R och jag råkar ha en familjemedlem där
15-16 kKr dvs. Jag var inte helt offNu fick vi svar.