Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow. Nice. Äntligen en orange Turtle. Limiterad eller?seiko srpc95.
Borde väl vara en Zimbe från Thailand, med tanke på bubblan över dag och datum. Det är typiskt för dom.Wow. Nice. Äntligen en orange Turtle. Limiterad eller?
Asian market only.Wow. Nice. Äntligen en orange Turtle. Limiterad eller?
Borde väl vara en Zimbe från Thailand, med tanke på bubblan över dag och datum. Det är typiskt för dom.
Typiskt. Borde ju bli en standard modell.Asian market only.
Jag gillar inte att denhar sunburst. Hade gillat bättre om den hade haft den klassiska färgen och strukturen.seiko srpc95.
Går fler tåg. Grattis till lägenheten.Borde inte vara ett problem efter många år av JDM klockor
@Molle jag missade träffa dig i tisdags. Kanske nästa gång.
Köpte ny lägenhet på fel kväll
Vad kan det vara för storlek på de där? Ser spännande ut i alla fall. Är det lume på indexen också eller är det bara visarna?Nya quartzare.
Likt ”magnetklockorna” men med snyggare boett. Plus i kanten för kurvade canvas.
Vet ej storlek men skulle chansa på straxt under 40mm.Vad kan det vara för storlek på de där? Ser spännande ut i alla fall. Är det lume på indexen också eller är det bara visarna?
Den var kul, hoppas att den kommer i någon vettigare färgkombination (läs svart)..
Den var kul, hoppas att den kommer i någon vettigare färgkombination (läs svart)..
Coolt, tack! Dock så var den inte så snygg som jag trodde framifrån
caset är ju ganska likt anti-magnetic modellen, och den är 38,5mm...Vet ej storlek men skulle chansa på straxt under 40mm.
Lume i index, mellan metallen.
När jag var i Japan sa de augusti om jag inte missminner mig.Någon information om när SJE073 blir tillgängligt?
Precis, men jag har inte sett några siffror än.caset är ju ganska likt anti-magnetic modellen, och den är 38,5mm...
Va fan Molle! Nu blev man sugen på mer godisBra sommarfeeling med SRPC95 (bild från WuS).
Min är på vägVa fan Molle! Nu blev man sugen på mer godis
Klart den är, Pokémon Molle: Got to Catch them all!Min är på väg
Vad kan det vara för storlek på de där? Ser spännande ut i alla fall. Är det lume på indexen också eller är det bara visarna?
40mm tydligen, 11.8 tjock och 20 mellan hornen. Sämre magnetskydd än sin föregångare. 20atmcaset är ju ganska likt anti-magnetic modellen, och den är 38,5mm...
Jag förstår inte varför man jagar 20atm på bekostnad av tjocklek? Men 40 är trevlig storlek40mm tydligen, 11.8 tjock och 20 mellan hornen. Sämre magnetskydd än sin föregångare. 20atm
Bra sommarfeeling med SRPC95 (bild från WuS).
Jag beställde idag.Seiya har lite fler bilder på Fieldmaster digitalarn...
https://www.seiyajapan.com/products/seiko-prospex-fieldmaster-lowercase-sbep001
(sorry ifall det redan postats i tråden)
Seiya har lite fler bilder på Fieldmaster digitalarn...
https://www.seiyajapan.com/products/seiko-prospex-fieldmaster-lowercase-sbep001
(sorry ifall det redan postats i tråden)
Det är en varning som står på alla dykare, eftersom dom ibland har vridring och chapter ring ur fas. Just den där ser ut att vara ett klick förbi kl 12, ifall det är en 120-klickare.Riktigt bra men menar seyia att bezel etc inte linjerar eller att de bara inte är ställda korrekt på bilden?
- ”The chapter ring and index & bezel index and face index not being aligned perfectly” (seyia)