• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

cool gs.PNG

Den där såg ju ut som ett rymdskepp :O

Kan ju ha med vinkeln att göra. Ser ju ut som klockan är vriden något uppåt och åt sidan i förhållande till kameran. Om man klickar ringen 119 gånger CCW så kanske allt linjerar!
Jag tror också att det är så. Fotografen upptäckte, efter att ha valt ut de bästa bilderna och färgkorrat och beskurit och sparat i rätt storlek och filformat... Att ringen var ETT klick off på alla bilder. Det var fredag eftermiddag och han hoppades på att ingen skulle märka det. :D

Jag tror också att det är så. Fotografen upptäckte, efter att ha valt ut de bästa bilderna och färgkorrat och beskurit och sparat i rätt storlek och filformat... Att ringen var ETT klick off på alla bilder. Det var fredag eftermiddag och han hoppades på att ingen skulle märka det. :D
Ser ju ut som den är ganska exakt mellan 59 och 60.

Noterar att lyxgummit (som borde följa med dykarna) är med i Master shop-katalogen, fick för mig att det inte fanns att köpa längre? Eller är det tillbaka i sortimentet?
Det har alltid funnits i sortimentet men det var längesedan man kunde beställa dem. De gör små batcher som tar slut snabbt.

• Like
Reactions: AB
Gillar de där mer och mer. Den ljusa med grått band ligger nära till hand.
Länge tyckt att dessa har haft den sämsta boetten overall men när någon här slängde på ett skinnband på sin SBGX093 började jag förstå mig på den. Och nu med den, i mitt tycke, förfinade boetten är jag nästan lite kär.

Tillbaka
Topp