Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OMG<3 Snart dags för en GS!!!!Fel tråd först.
U.S limited edition. Grym tavla!
Upplever inga klick på min vridning, endast steglös friktion120-klicks ring(?).
Riktigt vacker!Fel tråd först.
U.S limited edition. Grym tavla!
Läckert ju! Spännet och keepern var en grym kombo!SBGV247 kommer med nytt silikon utöver tygbandet.
Nja till design men som någon sa, - ”Låset är ju fint.”
Undrar om standardversioner får med sig det också?.
Köp! Släng band och behåll spänne och keeper.SBGV247 kommer med nytt silikon utöver tygbandet.
SBGV247 kommer med nytt silikon utöver tygbandet.
Coola men kassa, hittills i alla fall. Väldigt mjukt och töjbart silikon.Whoa, coolt gummi. Brukar GS alltid ha lika coolt gummi?
Sjukt cool! Boetten borde bli mer förekommande.SBGV247 - vill ha!
Jag gillar!!SBGV247 - vill ha!
+1SBGV247 - vill ha!
Håller med, ruggigt vass!SBGV247 - vill ha!
Jag oxåSBGV247 - vill ha!
Ja utan tvekan en mycket trevlig klocka!SBGV247 - vill ha!
Ser grym ut! Riktigt nice med metallkeeper till viklåset också.SBGV247 - vill ha!
Kommer två standardversioner av denna också.Sjukt cool! Boetten borde bli mer förekommande.
Då är vi två. Mycket lyckad .SBGV247 - vill ha!
Riktigt schysst faktiskt! Var tveksam i början men boetten ser riktigt nice ut, dessutom kul med ny boett! Känner på mig att GS kommer spotta fram roliga nya modeller och nya boetter de närmsta åren.
Men man kan ju undra varför det medföljer gummi...
Laddar de för en dykarklocka?
Tveksam var en underdrift ^Inte mig heller, ser inget bra med den modellen.
Eller så ville de bara ha ett badbart alternativ till tygremmen. Gillar hur du tänker dock.Detta bara måste vara 20mm! Mindre dykarklocka på ingång alltså.
Makalöst vacker!!! VILL HAAAAA!!!Bra sommarfeeling med SRPC95 (bild från WuS).
Sjukt snygg och sportig. Kul också med lite mera borstade ytor än vanligt.SBGV247 - vill ha!
Hehe! Jag tar tillbaka allt dåligt jag sagt om den.Tveksam var en underdrift ^
Eller så ville de bara ha ett badbart alternativ till tygremmen. Gillar hur du tänker dock.
Nu spottas det ut läckerbitar på löpande, magnifikt!SBGV247 - vill ha!
Hoppas att du har fel och att de gör ett snyggare silikonband till den framtida, förhoppningsvis mindre, dykaren.Hehe! Jag tar tillbaka allt dåligt jag sagt om den.
Jag tror inte de urvecklar ett gummi enbart för en LE-kvartsare, det där gummit kommer vi få se igen.
Klart du ska köpa en "Nemo"! Årets sommar-Seiko.Makalöst vacker!!! VILL HAAAAA!!!
Den där är fan värd en egen tråd! Så otroligt sportig IMHO.SBGV247 - vill ha!
”Nemo” , klockrent smeknamn!Klart du ska köpa en "Nemo"! Årets sommar-Seiko.